Три начина да достигнете клиентите с излъчване на живо

Три начина да достигнете клиентите с излъчване на живо

Три начина да достигнете клиентите с излъчване на живо

Видеоизлъчването на живо (Live video) обхвана света на социалните мрежи и го промени. Facebook, Instagram, Periscope, beBee, Snapchat имат визия за достигането на публиката по този начин. Милиони интернет потребители по света създават и потребяват такова видео съдържание. Ролята им в генерирането му е забележителна. 

Излъчването на живо е иновативен начин бизнесът да достига хората. Добрата новина е, че не струва много, за да се използва. 

Например, няма нужда от Отдел Продукция или скъпа техника. Достатъчен е само добър смартфон с бързи процеси и отличен интернет - 4G или wi-fi. Както и инсталирана съответната социална мрежа като мобилно приложение. И най-вече, доза смелост. 

По отношение на този тип публикуване - видеоизлъчването, много от хората в социалните мрежи се чувстват несигурни. Смятат, че с това излизат извън зоната на комфорта си. Всъщност, началото на това присъствие е една от най-трудните стъпки. 

Ето и три идеи за използване на стрийминг, които ще ви помогнат да развиете по-голяма публика и ще ви свържат с повече потенциални клиенти. Никоя от тях не изисква да има професионален говорител от страна на компанията, или да се наеме актьор. Както и не е наложително наличието на опит зад камера. 

Блогъри

Блогърите могат да излъчват на живо, като нов начин да се продължи темата на последната им публикация. Излъчването на живо дава възможност на автора да създаде по-голяма лична връзка с публиката, да я чува и вижда как реагира тук и сега. Комуникацията се усеща много повече като лице в лице. 

Съвет: Нека блогърът да разкаже свързана история, която привлича вниманието на публиката и я оставя в състояние да иска още. В тази история трябва да ви споменават. На живо, докато излъчва, блогърът трябва да спомене къде може да отидат хората в блога му, а също и може да публикува линк в секцията за коментари. Припомнете на публиката, че може да прочете цялата статия и други публикации в линка, който предоставяте. 

Стратегията е валидна и само за блогърите, които биха искали да се популяризират и да се свържат по-добре с публиката, без да има отношение към включването на продукт или услуга, които да бъдат показани. 

Дайте на най-добрия продавач в магазините ви един хубав смартфон

Имате ли човек, който от години работи за вас, технологично грамотен е и може да говори като че ли безкрайно за качествата на вашите продукти? Дайте на този човек смартфон и го накарайте да излъчва на живо. Направете го при представяне на нов продукт, или при повторно представяне на продукта на пазара. 

Разкрийте продукта на живо и нека човекът разкаже как той може да разрешава проблеми на хората. Стратегията работи и за вече отдавна търгувани стоки - за да ги отличите по нов и интерактивен начин. 

Под видео излъчването публикувайте линк, който да води потребителите до страницата на фирмения ви сайт. Излъчването на живо с видео ще създаде въодушевление в реално време и интерес особено в случаите на нови представяния на продукти. 

Покажете предварително

Имате ли предстоящ семинар, уебинар, Twitter чат, конференция, представяне на книга? Дайте предварително малко информация и създайте очакване, като покажете или разкажете с няколко думи какво ще получат потребителите, ако участват. След това им двайте възможност да се запишат за присъствие - в събитието онлайн или на живо. 

Автоматичността на т.нар. live video е едно от най-важните му качества. Този тип излъчване е популярен, защото хората виждат, че не се редактира пред тях, че нещата не са режисирани и предварително отиграни. 

Ако нещо се обърка, приемете го с чувство за хумор, посмейте се и продължавайте напред. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ