Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Уроци за всеки бизнес от кампанията на най-младата жена в Конгреса на САЩ

Уроци за всеки бизнес от кампанията на най-младата жена в Конгреса на САЩ
Александрия Окасио-Кортес - това е най-младият политик в Конгреса на САЩ, а 29 години. Тя бе аплодирана като холивудска звезда когато влезе в него.
Историята на Окасио-Кортес напомня тази на звезда от холивудски филм - красива, умна, борбена и с впечатляваща биография, разказа "Дойче веле". Израснала е в работническо семейство в един от най-бедните квартали на Ню Йорк. Семейството ѝ произхожда от Пуерто Рико, но родителите ѝ я изпращат в училище, в което учат предимно бели деца. Следва икономика и международни отношения в Бостън и работи, за да финансира следването си. Баща ѝ умира, докато Окасио-Кортес е студентка.
На 22 години създава издателство, а на 28 побеждава на предварителните избори в Ню Йорк през юни. И то не кого да е, а местния титан на демократите Джо Кроули, при това с радикална програма и десетократно по-малко финансиране. Окасио-Кортес се определя като демократична социалистка. Участвала е активно в предизборната борба на кандидат-президента Бърни Сандърс.
Александрия Окасио-Кортес се бори за минимална заплата от $15 на час, здравни осигуровки за всички американци и свободен достъп до образование - без студентски такси. Самата тя продължава да плаща студентския си заем и до неотдавна не е имала здравна застраховка. "В едно модерно, морално и богато общество никой не би трябвало да бъде прекалено беден”, казва младата жена, а овациите, които събира, са експлозивни.
Как стигна до тук? Александрия показа как, ако се използват правилно, социалните мрежи могат да имат огромна сила, посочва в анализ изданието Inc.com. То посочва няколко конкретни примера как тя е използвала социалните мрежи и как всеки бизнес или всеки човек може да го прави по този модел, с подобни стратегии, за да печели клиенти или последователи.
1. Тя знаеше от точно какви хора е съставена нейната публика и какво се харесва на тези хора.
Какво означава това за бизнеса ви:
- Преди да започнете да разработвате нов продукт или услуга, говорете с реални хора, които може да имат проблема, който се опитвате да разрешите. Това ще изисква виртуално или физически среща с хора там, където те прекарват по-голямата част от времето си.
- Отделете време да слушате и да отговаряте на техните съобщения и коментари в профилите си в социалните мрежи.
2. Тя даде на хората си нещо, за което да ги е грижа и на което да се надяват, използвайки ежедневния език на говорене и аналогии.
Силен пример за това е, че тя сравни процеса на гласуване с процеса на запознанства. В кратък видеоклип, който публикува в изборния ден, тя описа колко е разочароващо да се срещаш с нови и нови хора, докато не откриеш сродна душа. След това заяви, че гласуването е подобно, в смисъл, че не виждаме незабавни резултати. Необходими са време и цифри, за да се осъществи промяната. Но това не означава, че човек не трябва да упражнява правото си на глас.
Съвет: Ограничете жаргона и чуждиците, говорете с прости думи в публичната си комуникация. Използвайте емоция, за да описвате как клиентите ви ще се чувстват, използвайки вашия продукт.
Продължава на следващата страница.
3. Тя стесни пропастта между политиците и хората, като отведе хората "зад кулисите".
Ако се вгледате в нейния Instagram фийд, ще видите много снимки и видеоклипове от сградата на Капитолия, което ни дава поглед в ежедневните ѝ дейности. Тя дори описа първите си дни в Капитолия като "ориентация за гимназията". Чрез познати понятия като гимназиална ориентация и използване на емотикони от време на време, нейните последователи се сдобиват с представа за политиката, все едно са в нейния офис. Политиката не винаги трябва да бъде скучна и скрита от външни лица.
Съвети:
- Окуражавайте служителите си да споделят преживяванията си на работа в социалните мрежи.
- Направете процеса си на назначаване повече забавен и човешки като споделяте видеоклипове на новоназначените членове на екипите и мениджъра.
- Публикувайте снимки и видеоклипове на скучни задачи, като ги представяте интересни - например сглобяване на нова екипировка или довършване на продукти.
4. Нейната онлайн личност съответства на офлайн личността ѝ и тя не се страхува открито да дискутира каквото трябва да бъде обсъдено.
Политиците са известни с това, че дават обещания преди изборите, но не следват своите ангажименти след това. Александрия поддържа прозрачност, като остава в съответствие с нейното послание, както онлайн, така и офлайн, както преди, така и след избирането си.
Съвети:
- Ясно идентифицирайте вашите основни ценности и живейте според тях, без значение къде сте.
- Правете това, което сте казали, че ще направите. Не давайте обещания, които няма да можете да изпълните.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|