Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нашият бранд е по-добър от вашия бранд
Какво наистина искат вашите клиенти от вас? В която и индустрия да се намирате, дори да развивате малък или среден бизнес, вашите клиенти при всички случаи искат повече от това да си купят страхотни продукти и работещи решения. Именно тук идва ролята на бранда.
Това, което хората наистина желаят да знаят е, че вие лично като компания сте от този тип организации, на които те могат да се доверят, за да си свършат работата. И всеки съвременен бранд трябва да отговаря на няколко задължителни качества. Те са следните:
Той трябва да демонстрира независимо мислене. Клиентите искат да знаят, че ще представлявате техните интереси, дори ако това не е в собствения ви финансов интерес. Излизането над собствените бизнес стремежи за печалби е нещо, което е високо ценено и забелязвано. Правете го винаги, когато е необходимо.
Смелост. Клиентите искат да знаят, че могат да разчитат да направите правилното нещо, дори и да се изисква кураж. Те очакват да им кажете даже, че покупката от вас може да е грешка за тях. Това изисква истински кураж. Обикновено се прави от консултант-търговеца в магазина.
Гордост. Хората обикновено предпочитат да работят с успешни хора, които се гордеят от себе си и вярват, че могат да се справят дори и с най-трудните задачи.
Творчество. Клиентите не разполагат с време да слушат презентации. Въпреки това, винаги имат време за някой, който може да предефинира проблемите им и да разработи за тях работещи уникални решения.
Доверие. Клиентите поемат риск, когато купуват от компанията - така разглеждат те взаимоотношенията си с нея. Очакват бизнесът да е уверен и да ги информира, че ще направи всичко, което е необходимо, за да ги направи щастливи и доволни.
Съпричастност. Клиентите искат от всички компании да виждат и разбират ситуацията, в която се намират, от тяхната гледна точка. Те искат b2b и b2c партньорите да разбират къде са, как работи техният бизнес или какъв е техният живот, както и предизвикателствата, пред които са изправени.
Честност. Преди всичко, клиентите искат да бъдете честни с тях. Всъщност, предходните качества са изградени на основата на честността. Без честност в бизнеса, няма да имате особено много, което да предложите на всеки клиент. Бъдете открити, ако сбъркате. Обяснявайте защо компанията ви се държи така, както се вижда. Създавайте впечатлението, че "всички карти са на масата".
По съвети на Джефри Джеймс, колумнист на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.