Управлението на онлайн репутацията – задължително

Управлението на онлайн репутацията – задължително

Една от най-големите компании, занимаваща се с Online Reputation management – ORM.BG, споделя част от тънкостите на специализираното управление на онлайн репутацията за всеки бизнес, личност, бранд и т.н.

С развитието на Интернет и социалните медии, резултатите от търсенията в търсещите машини, се превърнаха в основна част от личната или бизнес репутация. А самото онлайн управление на репутацията се фокусира върху управлението на продукти и услуги, за които потребителите търсят, и тяхното подреждане в резултатите на уебсайтовете.

Така управление на онлайн репутацията (ORM) е практиката за изработване на стратегии, които помагат на обществото, лишено от тенденциозни или злонамерени коментари, да придобие представа за организация, физическо лице или др., в Интернет пространството.

Използвайки услугите на ORM.BG компаниите или личностите, могат да ограничат последиците от недоброжелатели или конкуренти, които умишлено се опитват да ги злепоставят; да създадат проактивни маркетингови стратегии за онлайн потребителите или да увеличат онлайн видимостта си. Една широко разпространена философия на ORM е използването на положителни, маркетингови материали за противодействие или балансиране на негативните коментари. Пример е използването на онлайн съдържание, с което да се въздейства върху резултатите от търсещите машини (SERP). И понеже първата страница на SERP-а може да има ограничен брой резултати, специалистите по управление на онлайн репутация се стараят на първите страници да фигурира съдържание, което да отговаря на истината за реалната личност или бранд и да има положителен характер.

Други ORM кампании включват многократни стратегии – имейли, социални медии и разработване на личен сайт. Ръководителите на кампании за репутация могат да създадат обширни уебсайтови проекти за разпространение на текст, видео или други елементи, като също така могат да използват анализите от социалните медии, за да определят статуса на компанията. А поддържането на профили в социалните медии се превърна в основен елемент на управлението на онлайн репутацията, тъй като много потребители участват в едни от най-популярните платформи социални мрежи. Те от своя страна, притежават функции, които бързо помагат да се създадат значителни промени в онлайн репутацията на фирмата или личността.

Едно от най-големите предимства на ORM.BG е, че разполага с необходимите специалисти, които да могат да покрият абсолютно всеки аспект от една стратегия за управление на репутация – от изграждането на личен уебсайт, през създаването и управлението на профили в социалните мрежи, до положителното текстово съдържание, което да се класира на предни позиции в SERP-а.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании