Управлението на онлайн репутацията – задължително

Управлението на онлайн репутацията – задължително

Една от най-големите компании, занимаваща се с Online Reputation management – ORM.BG, споделя част от тънкостите на специализираното управление на онлайн репутацията за всеки бизнес, личност, бранд и т.н.

С развитието на Интернет и социалните медии, резултатите от търсенията в търсещите машини, се превърнаха в основна част от личната или бизнес репутация. А самото онлайн управление на репутацията се фокусира върху управлението на продукти и услуги, за които потребителите търсят, и тяхното подреждане в резултатите на уебсайтовете.

Така управление на онлайн репутацията (ORM) е практиката за изработване на стратегии, които помагат на обществото, лишено от тенденциозни или злонамерени коментари, да придобие представа за организация, физическо лице или др., в Интернет пространството.

Използвайки услугите на ORM.BG компаниите или личностите, могат да ограничат последиците от недоброжелатели или конкуренти, които умишлено се опитват да ги злепоставят; да създадат проактивни маркетингови стратегии за онлайн потребителите или да увеличат онлайн видимостта си. Една широко разпространена философия на ORM е използването на положителни, маркетингови материали за противодействие или балансиране на негативните коментари. Пример е използването на онлайн съдържание, с което да се въздейства върху резултатите от търсещите машини (SERP). И понеже първата страница на SERP-а може да има ограничен брой резултати, специалистите по управление на онлайн репутация се стараят на първите страници да фигурира съдържание, което да отговаря на истината за реалната личност или бранд и да има положителен характер.

Други ORM кампании включват многократни стратегии – имейли, социални медии и разработване на личен сайт. Ръководителите на кампании за репутация могат да създадат обширни уебсайтови проекти за разпространение на текст, видео или други елементи, като също така могат да използват анализите от социалните медии, за да определят статуса на компанията. А поддържането на профили в социалните медии се превърна в основен елемент на управлението на онлайн репутацията, тъй като много потребители участват в едни от най-популярните платформи социални мрежи. Те от своя страна, притежават функции, които бързо помагат да се създадат значителни промени в онлайн репутацията на фирмата или личността.

Едно от най-големите предимства на ORM.BG е, че разполага с необходимите специалисти, които да могат да покрият абсолютно всеки аспект от една стратегия за управление на репутация – от изграждането на личен уебсайт, през създаването и управлението на профили в социалните мрежи, до положителното текстово съдържание, което да се класира на предни позиции в SERP-а.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?