Време е за ребрандинг!

Време е за ребрандинг!

Пандемията промени начина, по който предприемачите изграждат брандовете си за постоянно. С политиките за работа от вкъщи и предизвикателствата с COVID-19, създаващи стрес и притеснения по света много от компаниите приеха призива да адаптират и преоценят брандовете си, за да направят място за по-нови, по-здравословни и по-иновативни бизнес ценности.

Компаниите, които се адаптират бързо, процъфтяват с безпроблемно онлайн потребителско изживяване и културно значима идентичност за бранда. Но, от друга страна, марките, които се придържаха към традицията, станаха остарели и културно нерелевантни.

Ребрандирането е финансова инвестиция, разбира се, но е неразделна част от бъдещето на една компания. С всяка обществена промяна идва критична нужда марките да се преоткриват, така че да останат уместни и въздействащи, смята Шама Хайдер, основател и главен изпълнителен директор на Zen Media.

Ето няколко съвета, които компаниите могат да вземат предвид, когато оценяват усилията за ребрандиране.

Правилно оценявайте рисковете за по-голяма награда

Ребрандирането може да е изключително позитивна стратегическа инициатива, но идва и с някои рискове. Да, създаването на изцяло нови визуализации и нов уебсайт е вълнуващо, но си има и цена. Искате да сте сигурни, че ще видите възвръщане на парите в бизнеса си.

Ако сегашният ви брандинг не е фокусиран към бъдещето, няма да получите клиентите, които наистина искате. Ако променяте мисията си толкова съществено, че сегашният ви брандинг вече не отразява това, което сте, време е да обмислите ребрандинг стратегия.

Разберете таргет аудиторията си

B2B компаниите трябва да обмислят няколко допълнителни фактора, когато искат обновяване на бранда. Обикновено тези компании преследват специфичен таргет, който е много нишов в сравнение с таргетите на B2C компаниите. В резултат на това B2B се фокусира повече върху представянето на опита си и съответствието с целевите персони, докато B2C обичайно трябва да се хареса на по-широка аудитория. B2B покупките също са склонни да включват множество вземане на решения и по-дълги цикли на купуване с много по-високи цени, които се движат от необходимостта за решение, докато B2C често се ръководи от емоционални фактори.

Знайте кога да предприемете следващата стъпка

Понякога ребрандингът е необходим, за да се придържате към посоката, в която се е запътила индустрията ви. Пространството за обработка на снимки и видеа постоянно се разраства. С толкова бързо развиваща се екосистема от създатели компаниите в това пространство, като Lightricks, винаги има нужда от иновации. Компанията искала да играе много по-голяма и много по-полезна роля за създателите, отвъд техния първоначален фокус, и това вдъхновило ребранд.

Голяма част от това включвало промяна в брандинга, за да се наблегне на развиващите се инструменти, услуги и предложения, насочени към цялостния творчески процес и лекотата на използване. Те разбраха, че с постоянно променящия се характер на социалните мрежи компаниите трябва непрекъснато да опитват да бъдат релевантни.

***

Ако обмисляте промяна в компанията си, уверете се, че сте честни със себе си и екипа си за това къде се намирате и накъде отивате. Често може да има разрив между вас и разбирането на потребителите ви за марката. Консултирайте се с вашия екип, вашите заинтересовани страни и прегледайте всички съществуващи данни, за да прецените мястото си на пазара и къде можете да се развивате.

По материал на Шама Хайдер за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ