Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Време е за ребрандинг!
Пандемията промени начина, по който предприемачите изграждат брандовете си за постоянно. С политиките за работа от вкъщи и предизвикателствата с COVID-19, създаващи стрес и притеснения по света много от компаниите приеха призива да адаптират и преоценят брандовете си, за да направят място за по-нови, по-здравословни и по-иновативни бизнес ценности.
Компаниите, които се адаптират бързо, процъфтяват с безпроблемно онлайн потребителско изживяване и културно значима идентичност за бранда. Но, от друга страна, марките, които се придържаха към традицията, станаха остарели и културно нерелевантни.
Ребрандирането е финансова инвестиция, разбира се, но е неразделна част от бъдещето на една компания. С всяка обществена промяна идва критична нужда марките да се преоткриват, така че да останат уместни и въздействащи, смята Шама Хайдер, основател и главен изпълнителен директор на Zen Media.
Ето няколко съвета, които компаниите могат да вземат предвид, когато оценяват усилията за ребрандиране.
Правилно оценявайте рисковете за по-голяма награда
Ребрандирането може да е изключително позитивна стратегическа инициатива, но идва и с някои рискове. Да, създаването на изцяло нови визуализации и нов уебсайт е вълнуващо, но си има и цена. Искате да сте сигурни, че ще видите възвръщане на парите в бизнеса си.
Ако сегашният ви брандинг не е фокусиран към бъдещето, няма да получите клиентите, които наистина искате. Ако променяте мисията си толкова съществено, че сегашният ви брандинг вече не отразява това, което сте, време е да обмислите ребрандинг стратегия.
Разберете таргет аудиторията си
B2B компаниите трябва да обмислят няколко допълнителни фактора, когато искат обновяване на бранда. Обикновено тези компании преследват специфичен таргет, който е много нишов в сравнение с таргетите на B2C компаниите. В резултат на това B2B се фокусира повече върху представянето на опита си и съответствието с целевите персони, докато B2C обичайно трябва да се хареса на по-широка аудитория. B2B покупките също са склонни да включват множество вземане на решения и по-дълги цикли на купуване с много по-високи цени, които се движат от необходимостта за решение, докато B2C често се ръководи от емоционални фактори.
Знайте кога да предприемете следващата стъпка
Понякога ребрандингът е необходим, за да се придържате към посоката, в която се е запътила индустрията ви. Пространството за обработка на снимки и видеа постоянно се разраства. С толкова бързо развиваща се екосистема от създатели компаниите в това пространство, като Lightricks, винаги има нужда от иновации. Компанията искала да играе много по-голяма и много по-полезна роля за създателите, отвъд техния първоначален фокус, и това вдъхновило ребранд.
Голяма част от това включвало промяна в брандинга, за да се наблегне на развиващите се инструменти, услуги и предложения, насочени към цялостния творчески процес и лекотата на използване. Те разбраха, че с постоянно променящия се характер на социалните мрежи компаниите трябва непрекъснато да опитват да бъдат релевантни.
***
Ако обмисляте промяна в компанията си, уверете се, че сте честни със себе си и екипа си за това къде се намирате и накъде отивате. Често може да има разрив между вас и разбирането на потребителите ви за марката. Консултирайте се с вашия екип, вашите заинтересовани страни и прегледайте всички съществуващи данни, за да прецените мястото си на пазара и къде можете да се развивате.
По материал на Шама Хайдер за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.