Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Всяка глътка има история": Първата българска бира става на 140 години
„Всяка глътка има история“, напомня в нова комуникационна кампания първата българска бира - Каменица, която тази година отбелязва достолепен юбилей - 140 години.
А историята на Каменица започва през далечната 1876 г. в града на тепетата – Пловдив, когато швейцарците Рудолф Фрик и Фридрих Сулцер започват да варят бира в домашни условия. Двамата предприемачи, дошли в страната, за да работят на железницата (Рудолф Фрик като майстор в пловдивската гара и Фридрих Сулцер като локомотивен машинист), заедно с Адолф Бомонти, който построил първите две фабрики в Пловдив – спиртната и оризовата, поставят началото на пивоварната индустрия у нас с първото промишлено производство на пиво, чиято марка е съхранена до наши дни. Така, през 1881 г. те решават да построят пивоварна на мястото на осмото, по онова време вече изчезнало тепе. То представлявало тревисто мочурище, от което бликала ледено-студена вода. Предполага се, че името му идва от там - Каменица тепе, тъй като камен има славянски произход и означава камък.
През годините Каменица се утвърждава не само като една от най-обичаните и разпознаваеми марки в Пловдив и България, но и като една от най-иновативните. Каменица пуска на българския пазар първото тъмно пиво през 1892 г., внедрява за първи път иновативен полунепрекъснат метод за ферментация на бирата, създава първата безалкохолна бира и първия бирен микс с плодов вкус. „Имаме много поводи, които ни карат да се гордеем, че сме част от тази изключителна история, от тази страхотна марка и от невероятното семейство на Каменица. Тази година имаме нещо голямо, празнуваме 140 години, и нямам търпение да споделим с вас всички изненади, които сме подготвили, започвайки от новата визия на Каменица, която, надявам се, много от вас вече са видели на пазара.“, споделя Владан Матич, Изпълнителен директор на „Каменица“ АД.
Освен с нова комуникационна кампания, Каменица отбелязва внушителния юбилей и с промяна на визуалната си идентичност, с която отдава почит на родния си град, поставяйки ключови елементи, емблематични сгради и места от града на всички свои опаковки.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.