Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple - най-скъпият бранд в света за пета поредна година
Технологичният бранд Apple оглави за пета поредна година класацията на Interbrand с най-скъпите марки в света. Следват го Google и Microsoft, като Google задържа втората позиция също за пета поредна година.
В последната една година стойността на бранда, както на Apple, така и на Google, е продължила да се покачва, съответно с 3% и с 6%.
Microsoft е на трето място с двуцифрено поскъпване на марката в проценти. В топ 10 се нареждат още Coca-Cola на четвърто място, следвана от Amazon, Samsung, Toyota и Facebook. Facebook достига No.8 в топ 10 за първи път, след като стойността й се покачва със забележителните 48%. Топ 10 завършват Mercedes-Benz и IBM.
В класацията на Interbrand за 2017 г. е изброен топ 100 на глобалните брандове, сред които има и нови попълнения като Ferrari (No. 88) и Netflix (No. 78).
Повече от половината от марките топ 100 са в четири основни сектора от бизнеса - автомобилна индустрия, технологии, финансови услуги и бързооборотни стоки.
Секторите с най-бърз растеж за последната година са ритейл, спортни стоки, технологии, логистика и финансови услуги (6%).
Сред финансовите услуги PayPal е No. 80. Тя създаде множество стратегически партньорства, с които разшири публиката на бранда си по света. Партньорствата й са с над 20 други топ марки, включително Visa, Chase, Google, Facebook, които захранват епохата на дигиталната търговия.
Анализът на класацията сочи, че някои от най-големите и известни марки на света продължават да са силни, а други продължава да променят стойността си.
Класацията 2017 Best Global Brands Report е съставена за 18-та година.
Марките в топ 100 представляват невероятно количество стойност в глобалния бизнес свят. Interbrand пресмята, че съвкупната стойност на тези 100 марки в най-новата класация е $1,871,730. Това е с 4,2% повече спрямо предишната година. Тази година 42% от сумата в долари е притежание на топ 10 на марките в списъка.
За пресмятане на бранд стойността Interbrand използва няколко компонента, сред които водещи са финансовото представяне на брандираните продукти или услуги в последната година, ролята, която брандът играе за повлияване на решенията за покупка, силата на бранда за задвижване на премиум цени или печалби.
Общото между най-високо класираните марки е, че те поставят потребителя винаги на първо място. Те са изцяло отдадени на дълбокото разбиране на потребителя във всяко едно отношение - от инженерни решения през правилно прогнозиране на нужди и желания, до създаване на удоволствие за хората във всички точки за допир.
Технологичният сектор продължава да расте, отбелязват още авторите на класацията. Най-добрите марки са най-гъвкави. Те са готови всеки един момент да последват всяка нововъзникнала потребителска нужда. Гъвкавост през 2017 г. означава, че технологични гиганти може да станат супермаркети за плодове и зеленчуци, доставчици на храна и безалкохолни - лайфстайл марки, автомобилни компании са готови да се изстрелят в Космоса. Производители на телефони са пионери в изкуствения интелект. "Когато промяната е новото нормално, всичко е възможно", коментират авторите на доклада.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.