Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Управлявай добрите впечатления!
Отнема 20 години, за да се изгради добра репутация и 5 минути, за да се унищожи, казва Уорън Бъфет. В света на бизнеса (и особено в дигиталния маркетинг) това стана по-актуално от всякога, тъй като всяко съобщение или действие на компаниите днес достига до милиони потребители и потенциални клиенти за няколко секунди благодарение на социалните мрежи.
Оттук и значението, че правилното функциониране на каналите за продажби, комуникационните и дигиталните платформи на компаниите, днес е централна част от стратегиите на марката, защото когато се предоставя изключително внимание, препоръките от уста на уста стават харесвания, добри коментари и по-високи проценти на реализация. Това е така, защото повече от 50% от репутацията на марката в момента идва от онлайн взаимодействие, сочат данни от проучване на Weber Shandwick.
Начинът, по който е проектиран и функционира даден уебсайт, целева страница, приложение или онлайн магазин, казва много на потребителите за това как се управлява един бизнес. Не всичко е в ниските цени или страхотните сделки. Когато купувачите лесно намират това, което търсят, и имат оптимално преживяване при сърфиране, е по-лесно да ги убедите да купят отново и да увеличат дългосрочната си лоялност към марката.
Лош сайт или платформа, които не отговарят на нуждите на потребителите, са основните причини за лош корпоративен имидж. За да избегнете това, прочетете тези четири съвета за осигуряване на отлична репутация в онлайн света.
Изградете достъпна идентичност
Социалните медии преодоляха разликата между потребители и марки като никой друг инструмент. Присъствието в различните и нови канали, които съществуват днес, като TikTok, Instagram или Snapchat, е от съществено значение за създаването на идентичност, която вдъхва доверие и отразява близостта с различна аудитория. Това ще улесни комуникацията, ще помогне за повишаване на вашата онлайн репутация и ще ви позволи бързо да общувате с клиентите си в трудни времена.
Генерирайте мнения и рецензии от реални клиенти
92% от онлайн потребителите напускат марката, ако срещнат по-голямата част от отрицателните коментари. За да се избегне това, добра практика е да накарате клиентите да покажат колко са доволни от продукта или услугата, така че кампания, в която потребителят се насърчава да изрази своето мнение или опит, е добра алтернатива за подобряване на репутацията по някакъв органичен начин.
Изберете добра стратегия за измерване
Обръщането на внимание на коментарите и рецензиите на потребителите е от съществено значение за грижата за репутацията на бизнеса в онлайн света и за това е необходима метрична стратегия за разграничаване на отрицателната от положителната обратна връзка. Когато провеждате маркетинговите си кампании в социалните медии по имейли чрез CRM, е възможно незабавно да наблюдавате възприятието, което потребителите имат по отношение на марка или услуга.
Винаги общувайте ясно
Кризи могат да възникнат във всяка компания. Въпреки това, когато една марка не се изразява ясно в тези ситуации, това може да обърка потенциалните клиенти. Бързата и кратка комуникация е от съществено значение, тъй като днес е добре известно, че маркетингът от уста на уста (застъпничество) е най-ефективният начин за установяване на доверие между потребителите и общностите.
Несъмнено репутацията на една марка днес е най-ценният актив, който може да се търси, тъй като тя е малко полезна за проектиране на добри продукти, услуги или опит, ако в крайна сметка не се отразява в удовлетворението на потребителите, както вътре, така и отвън дигиталния свят.
Източник: Шели Пърсел за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.