Идеалният кандидат

Идеалният кандидат

Има няколко неща, които работодателите винаги се надяват да намерят в кандидатите за работа: добра работна етика, постоянство, добра работа в екип и позитивизъм са само част от най-важните качества, които всеки служител трябва да притежава.

Какви обаче са особености, които разграничават добрите служители от страхотните? Ето 7 от тях:

1. Комуникационни умения

Реалистично погледнато, когато обмислят наемането на даден кандидат, работодателите си представят как би изглеждала съвместната им работа. Дали те ще бъдат комуникативни и отворени към споделянето на идеи или ще бъдат некооперативни и трудни за управление? Ако кандидатствате за работа, покажете от самото начало, че имате добри комуникационни умения, за да уверите работодателя си, че работата с вас няма да бъде неприятна.   

2. Лоялност

Когато работодателите виждат, че кандидатът е прекарал дълго време в една организация, те разбират, че той ще бъде по-склонен да се развива и да расте заедно с компанията, а не просто да се откаже от нея, когато нещата не вървят добре.

3. Добра подготовка

 

По време на интервюто за работа си проличава дали кандидатът е достатъчно добре подготвен или не. Ако сте си пнаписали домашното, това ще си проличи от разбирането ви за дейността на организацията и нейното въздействие върху широката общественост.

4. Опит

Всеки твърди, че има нужния опит за позицията, за която кандидатства, но наистина трудолюбивите хора, които са работили в областта по-дълго време, ще могат да подкрепят думите си с факти. Не се страхувайте да подчертаете вашите постижения и успехи в професионалната ви кариера.

5. Позитивна нагласа

Не е възможно всеки ден да бъдете усмихнати и позитивни, но въпреки това човек сравнително лесно може да определи дали някой има позитивна нагласа към света, дори само с едно взаимодействие. Когато говорите с бъдещия си работодател, винаги представяйте нещата от положителната гледна точка, защото това показва, че вие ще внесете целеустременост и мотивация в компанията, дори в моментите, когато нещата не вървят по план.

Вижте и:  Грешките, които повечето хора правят на интервю за работа

6. Работна етика

Работната етика е нещо, което може да бъде разпознато по това какво човек е постигнал за времето, което е прекарал на всяко свое работно място. Когато говорите с потенциален работодател, акцентирайте върху най-значимите си успехи и допълнителните усилия, които сте положили на местата, където сте работили.   

7. Надеждност

Работодателите знаят, че най-добрите служители са тези, на които винаги може да се разчита, независимо от обстоятелствата и променящата се среда. Хората, които могат да се справят с всичко, пред което живота ги изправя, са тези, които вашата компанията трябва да търси. Ако покажете, че сте били устойчиви и надеждни в предходната си работа, вие увеличавате значително шанса си да спечелите желаната от вас позиция.

Питър Икономи, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за inc.com

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ