Качествата, които всеки работодател търси в кандидатите за работа

Качествата, които всеки работодател търси в кандидатите за работа

Въпросът „Кои са позитивните сигнали, които работодателите търсят на интервю за работа?“ се появи в американския сайт за споделяне на опит и съвети Quorа.

От Inc.com цитират отговора на Марио Пешев, главен изпълнителен директор на DevriX.

Позитивните сигнали по време на интервю за работа? Ето няколко:

1. Начин на мислене, насочен към научаването на нови неща

Всички работни позиции изискват някаква база от познания, образование и практически опит, които са комбинирани с непредубедено мислене, готовност за учене и приспособимост към нова среда.

2. Познаване на компанията

Вместо да използвате подхода, при който изпращате автобиографията си на 50 различни места с идеята, че това ще увеличи шанса ви да получите покана за интервю, фокусирайте цялото си внимание върху 2-3 места, в които наистина бихте искали да работите. Направете детайлно прочуване на тези компании и разберете техните цел, бизнес модел, дейности и услуги, с които вероятно ще ви се наложи да се сблъскате, ако спечелите позицията.  

3. Стратегически въпроси

Длъжностната характеристика и интервюто за работа обикновено не са достатъчни, за да се запознаете с пълния обхват на работата и дългосрочните възможности, които тя предлага. Единствено искреното любопитство и интерес към работата може да ви накара да зададете конкретни въпроси, които да внесат допълнителна яснота относно вашето работно ежедневие, мотивацията на служителите на компанията, фирмената политика или нещо друго, което е свързано с вашите познания и начините, по които може да ги приложите на практика.  

4. Наличие на умения, които отговарят на нуждите на компанията

Колкото по-близо е вашият професионален профил до критериите, поставени от компанията, толкова по-вероятно е да получите оферта за работа. Процесът на приспособяване към работата може да отнеме няколко седмици или да продължи между 6 и 9 месеца, в зависимост от вашите познания за индустрията и конкретната позиция, на която работите. Всеки предходен опит(или познания) в тази сфера на работа би бил полезен за смекчаване на първоначалните трудности и увеличение на продуктивността.  

5. Причина да останете

Работата трябва да ви дава усещане за цел и смисъл и да ви кара да се чувствате ангажирани с развитието и успеха на компанията. Трябва да има нещо, което да ви накара да останете в компанията за няколко години, без да търсите други възможности за работа.

6. Ясна комуникация

Начинът, по който общувате с останалите, е ключов фактор, от който зависи как ще се представите на интервюто за работа, защото ясната и точната комуникацията стои в центъра на всеки успешен бизнес. Способността да формулираш ясно целите си и да демонстрираш уменията си е едно от най-важните неща в интервюто.

7. Колективен дух

Екипният дух е много важен, защото във всяка една организация ще ви се наложи да си взаимодействате с най-различни колеги и мениджъри, някои от които са позитивни и любезни, а други не толкова.  Въпреки че това не е нещо, което може да посочите в автобиографията си(макар че някои хора опитват), по време на интервюто трябва да заявите, че добрите отношения между членовете на екипа са изключително важни за вас.  

8. Очаквания за заплащане

Разумните очаквания за заплащането, които влизат в рамките на пазарните норми, са изключително важни за малкия и средния бизнес.  Не всяка компания може да си позволи най-високоплатените кандидати или да се ангажира с високо заплащане още по време на интервюто за работа.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ