"Забравих да умра" - историята на един успех

Забравих да умра - историята на един успех

Халил Рафити, 46-годишен собственик на верига от барове за фрешове, доказва, че няма такова нещо като безнадеждна ситуация, пише Daily Mail. Само за 5 години, този човек се превръща от бивш затворник, наркоман и бездомник в магнат. 

В книгата си "Забравих да умра", днешният милионер споделя спомените си за това как преди 13 години се е борил с пристрастеността си към наркотиците, тежал е само 48 кг, приличал е повече на сянка, отколкото на човешко същество и е гниел в абсолютна бедност. Днес Халил е собственик на компанията за свежи напитки Sunlife Organics.

Рафити започва да прави сокове за пациентите и персонала във възстановителния център, в който е живял. Именно благодарение на тази институция, той успява да възстанови собственото си здраве. В течение на 5 години, репутацията на центъра се разнася в цял Холивуд. Това вдъхновява предприемчивия Халил да отвори цяла верига собствени сок барове в покрайнините на родния си слънчев Малибу, а впоследствие и в още 6 различни места из Южна Калифорния.

Един от звездните продукти на предприемача днес са уникални здравословни напитки, съдържащи алкална вода, хималайска розова сол и глухарче. Емблематичната напитка на компанията обаче все още е "Wolverine" - смути от банани, което основно са е пиело във възстановителния център. Портфолиото на Рафити непрекъснато се обогатява и включва  плодови коктейли, кафе и замразено кисело мляко.

Вокалистът на Red Hot Chili Peppers, Антъни Кийдис, актьорът Дейвид Духовни, както и редица други по-малко или повече известни клиенти, също обожават коктейлите на Халил Рафити.

Халил остава ангажиран с мисията си, която е "да обича, да лекува и да вдъхновява" - лого, отпечатано на всеки един негов продукт, чаша, тениска, продавани във веригата "Sunlife Organics"

Халил е също шеф, обичан от всички свои служители. Сред тях са много хора, които първоначално са били в нужда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ