Twitter въведе платени абонаменти за профилите на инфлуенсърите

Twitter въведе платени абонаменти за профилите на инфлуенсърите

Twitter въведе платени абонаменти за някои профили като нов инструмент за възнаграждаване на създателите на съдържание. Това е централен елемент от стратегията на социалната мрежа да увеличи аудиторията си и да намали зависимостта си от приходите от реклама, съобщи Франс прес. 

Инфлуенсърите, например експертите по грим или по спорт, ще могат занапред да имат "супер последователи", които да получават ексклузивно съдържание, като се абонират за техните профили за 3, 5 или 10 долара на месец. 

"Като супер последовател вие ще можете да участвате в дискусии, в които само платените абонати имат достъп. Не се тревожете, публичните туитове няма да изчезнат", заяви вчера в комюнике Естър Крауфорд, директорка, отговаряща за продуктите на Twitter. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната