Twitter въведе платени абонаменти за профилите на инфлуенсърите

Twitter въведе платени абонаменти за профилите на инфлуенсърите

Twitter въведе платени абонаменти за някои профили като нов инструмент за възнаграждаване на създателите на съдържание. Това е централен елемент от стратегията на социалната мрежа да увеличи аудиторията си и да намали зависимостта си от приходите от реклама, съобщи Франс прес. 

Инфлуенсърите, например експертите по грим или по спорт, ще могат занапред да имат "супер последователи", които да получават ексклузивно съдържание, като се абонират за техните профили за 3, 5 или 10 долара на месец. 

"Като супер последовател вие ще можете да участвате в дискусии, в които само платените абонати имат достъп. Не се тревожете, публичните туитове няма да изчезнат", заяви вчера в комюнике Естър Крауфорд, директорка, отговаряща за продуктите на Twitter. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей