Тема БРОЙ /// Мениджър 04/25
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Заешката дупка на националния ни брандинг
„Ако беше така – значи би могло да бъде, а ако би могло да бъде, значи е било, но тъй като не е, значи не е. Такава е логиката на нещата!“ Луис Карол, „Алиса в страната на чудесата“
Заешката дупка на националния ни брандинг
 
						„Ако беше така – значи би могло да бъде, а ако би могло да бъде, значи е било, но тъй като не е, значи не е. Такава е логиката на нещата!“ Луис Карол, „Алиса в страната на чудесата“
 
										
			        
							
							 
								
										През годините неведнъж и два пъти рекламата на България, както е добил публичност националният ни брандинг, е ставала повод за оживени и дори ожесточени реакции и дебати. Усещането е, че все не улучваме с това занимание. В момента просто сме се примирили с посредствеността на националния ни брандинг и вече не очакваме много, даже май не очакваме нищо в тази посока. Проблемите с българския национален бранд са доста и от различно естество, но в основата им е фактът, че провалът на рекламата на България през годините е само видимата манифестация на истинския дълбок проблем – отчайваща липса на национална идентичност и комплексът ни да признаем това и да работим по него. Този комплекс често се проявява като свръхкомпенсация и залитане в едноизмерност и ретроспективност. И така опит след опит, обществена поръчка след обществена поръчка, кампания след кампания, продължаваме да сме в състояние на дълго свободно падане и даже се опитваме да направим поклон, докато падаме – точно като Алиса, когато пропада в заешката дупка..
Какво е националният бранд? 
Има различни дефиниции за бранд, като водещите сред тях съдържат разбиране за двата основни компонента, които го съставляват – визуалното п...									
										Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
 
								Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
								Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
								Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
 
                
 
						 
						 
						 
                                     
                                     
                                     
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
									 
									 
									 
									 
									 
										 
											 
											 
										 
											 
											
Ключови думи
национален брандинг
бранд България
реклама
Радина Ралчева