Следващо поколение адреналин
Приключения с лукс - това обещава премиерата на новия мотоциклет на Honda Motor Europe за 2015 г. VFR800X Crossrunner. Той е с ревизиран 800-кубиков V4 двигател с повече мощност и въртящ момент в средния и горния диапазон на оборотите, по-различно ускорение, по-дълъг ход на окачването, а също нови колела и спирачки. Като стандарт са добавени системите на Honda - Selectable Torque Control (HSTC), ABS, LED светлини, самоизключващи се мигачи и отопляеми ръкохватки на кормилото.
Първият Crossrunner излезе на пазара през 2011г, оборудван с уникалния двигател на Honda 800 куб. см V4. За 2015 г. VFR800X Crossrunner извежда напред в концепцията си изключително спортно поведение, както и ревизирана, по-агресивна позиция на каране. Сърцето на машината остава двигателят VTEC с ъгъл между цилиндрите 90° V4 DOHC, с 16 клапана. Той има перфектен въртящ момент в ниския и среден оборотен диапазон с мощност 78 кВт при 10 250 об/мин.
Двойната алуминиева рама разполага с преработени по-леки подрама и нов алуминиев шарнир - още един елемент, характерен за VFR. Окачването е с по-дълъг ход – 25 мм за телескопичната вилка и 28 мм за задния амортисьор. ABS-ът е стандарт, а предното 17-инчово колело е от лят алуминий с двоен 310 мм диск и радиално монтирани 4-бутални апарати. Гумите са спортен размер - 120 отпред и 150 отзад с оптимални офроуд характеристики.
Сега ездачът има на разположение и система за контрол на въртящия момент, която е монтирана и на Crosstourer. HSTC (Honda Selectable Torque Control) предлага две нива на контрол, плюс изключен. Системата усеща непосредствената загуба на сцепление на задното колело, като безпроблемно намалява въртящия момент, за да се даде възможност гумата да „захапе” настилката.
Crossrunner е истински VFR, предназначен за забавна езда със стил, комфорт и практичност. Седалката вече е регулируема с две възможности за височината и загряващи се на 5 степени ръкохватки, което вече е част от стандартното оборудване на Honda. Освен това индикаторите за завой (мигачите) се изключват сами, което също е стандарт. Новото пълно LED-осветление дава цялостен завършек на премиум оборудването на мотоциклета.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.