Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Калашников" с амбиция да стане известен колкото Apple
Новият бранд на концерна „Калашников” трябва да стане също толкова известен и скъп, колкото е Apple, надява се Сергей Чемезов, шеф на държавната руска корпорация за съдействие в разработването, производство и експорта на високотехнологична промишлена продукция с гражданско и военно предназначение „Ростех”.
И в този ред на мисли, за да повиши разпознаваемостта на новия си бранд, представен вчера, „Калашников” планира да пусне към оръжейната си продукция и модна серия дрехи и аксесоари. Това стана ясно от плановете на компанията за развитие до 2020 г., които бяха представени наред с бранда.
В идеята за ребрандеране на най-големия руски оръжеен производител е заложено вярването, че „конкуренцията със световни лидери в оръжейната промишленост е невъзможна без силен, разпознаваем бранд.
До этого в структуре концерна существовали несколько продуктовых брендов, которые не были объединены друг с другом. Новый бренд оружейного холдинга будет профинансирован за счет собственных средств «Калашникова».
Концернът „Калашников” бе създаден миналата година на базата на заводите „Ижмаш” и „Ижмех” и обедини най-голевите държавни предприятия за производство на стрелково оръжие в РУсия. Концернът изнася своя продукция в 27 страни, включително САЩ, Великобритания, Германия, Норвегия, Италия, Канадя, Казахстан и Тайланд, а наскоро сключи и голяма сделка с Индонезия.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.