Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Предприемачество на световно ниво преподават в Датския колеж
„Предприемачество” е най-новата специалност, която MT&M Колеж (по-известен като Датския колеж в София) предлага от новата учебна година 2013/2014. Продължителността на обучението е 3 години в три форми – редовна, задочна и задочно-алтернативна.
През последните години колежът се наложи като лидер в обучението по маркетинг. Негови известни възпитаници са продуцентът на Big Brother Нико Тупарев, маркетинг директора на Procter&Gamble за целия свят Яна Игнатова и много други изпълнителни директори, професионални мениджъри, собственици на малки и големи фирми в страната и чужбина.
Студентите завършват с образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър”. Тази степен, за разлика от „университетския бакалавър”, е силно ориентирана към практиката.
Учебният план в специалността „Маркетинг” включва 66 учебни дисциплини, при които оценяването се извършва с писмен или устен изпит. От тях 36 са задължителни, а останалите - избираеми и факултативни. В последен курс студентите имат възможност да избират специализирани учебни блокове по „Импорт-експорт”, „Мениджмънт 2020”, „Маркетинг 2020” и др., където преподаватели са топ директори, бизнес консултанти и утвърдени експерти.
В часовете се използват модерни методи на обучение като майсторски класове, полеви проучвания, онлайн семинари, решаване на казуси и учебни практики в страната и чужбина. Обучението по маркетинг и предприемачество е съобразено със световните стандарти, преподавателите залагат повече на примерите от практиката, а теорията е поднесена по атрактивен начин.
Семестриалните такси в MT&M Колеж са средно по 700 лв., а ръководството поема твърдия ангажимент да не ги повишава по време на следването. Приемът е писмен на 2 септември т.г. с последващо интервю.
Повече информация може да намерите на www.mtmcollege.org или на тел. 0 889 869 400 и 02 8567 082.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.