Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Санома” се оттегля от бизнеса си в България
Финландската медийна компания "Санома" продава дела си в „Санома Блясък България” АД. Продажбата е част от реорганизацията на медийния бизнес на „Санома”. Купувач е компания, собственост на joint venture партньорите Красимир Друмев и Димитър Друмев.
"Санома Блясък" ще продължи да издава настоящите си списания - седемте лицензионни издания Cosmopolitan, ELLE, Harper’s Bazaar, Men’s Health, National Geographic, National Geographic Kids и Story, петте български списания „Блясък”, „Журнал”, „Кулинарен Журнал”, „Здравен Журнал”, „Моето дете”. Компанията ще продължи да оперира и всичките си интернет сайтове rozali.com, gotvetesmen.bg, cosmopolitan.bg, moetodete.bg и bliasak.bg, както и книгоиздателската си програма.
„За нас тази сделка представлява добра инвестиция в бизнеса, който сме създали и който развиваме през последните 20 години. Още повече, че макар и в икономически трудна ситуация, компанията ни се развива и разширява като портфолио и качество на продуктите и ние отбелязваме значителен ръст на пазарния си дял на потребители и рекламодатели. Стратегията ни остава непроменена – лидерска позиция на пазара чрез качествени издания и ефективни рекламни решения. Не предвиждаме промени в политиката си по отношение на одитиране на тиражите, тъй като това е ангажимент, който сме поели към международните си партньори – централите на лицензионните ни издания”, коментира Димитър Друмев.
Продажбата на дяловете в "Санома Блясък България” означава, че "Санома" прекратява дейността си у нас. По-рано през годината финландската компания продаде "Нет Инфо" на "Дарик Нет".
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.