GLOBUL спести 86 тона хартия през 2011 г.
Телекомуникационният оператор GLOBUL е спестил общо 86 тона хартия през 2011 г. Компанията го е направила в рамките на дългосрочната си стратегия за екологична устойчивост GLOBUL Green, съобщават нейни представители. Благодарение на клиентите, които са се отказали от хартиена фактура, ръстът в спестеното количество хартия спрямо 2010 г. е близо 60%.
В резултат от целенасочените усилия за насърчаване на отговорното поведение сред потребителите, през 2011 г. над 34% от абонатите на оператора не са използвали хартиена фактура, в сравнение с 24% през 2010 г. Освен това, 26% от презарежданията на предплатени b-connect ваучери през миналата година са направени по електронен път. Благодарение на което са спестени близо 6 тона хартия. Така, чрез онлайн услугите на GLOBUL, клиентите й са могли да спомогнат за опазването на околната среда.
GLOBUL е първият български оператор, който измерва екологичния отпечатък от всички аспекти на дейността си и прилага комплекс от мерки за ограничаването му. Компанията въведе редица инициативи с цел да се намали консумацията на енергия и да се ограничи количеството въглеродни емисии, отделяни в атмосферата. Въпреки нарастването на трафика в мрежата на оператора и увеличеното потребление на енергия през изминалата година вследствие на неблагоприятните климатични условия, парниковите емисии от дейността на компанията за 2011 г. са се покачили само с 3,2%. Това е минимален процент в сравнение със световната тенденция за ръст на CO2 емисии в сферата на информационните и комуникационните технологии.
Благодарение на проектите за повишаване на енергийната ефективност в мрежата от базови станции на GLOBUL, през 2011 г. консумираното дизелово гориво от станциите, които не са включени в електрическата мрежа, е с 12% по-малко в сравнение с миналата година, а количеството отпадъчни смазочни масла е намаляло с 34% на годишна база.
През миналата година GLOBUL стана собственик на един от първите електромобили в България – Peugeut iOn, с което целеше да затвърди имиджа си на екологично отговорна компания. Операторът получи също така първа награда в категорията „Инвеститор в околната среда” от Български форум на бизнес лидерите и продължи успешното си партньорство с международната природозащитна организация WWF. В резултат от всички усилия на компанията в областта на екологичната устойчивост, 75% от българските потребители възприемат GLOBUL като „зеления оператор на България” съгласно представително маркетингово проучване за 2011 г., сочи информация на оператора.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.