Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Германските старци си купуват "Мерцедес" и "Ягуар"
Средната възраст на купувачите на нови коли в Германия нараства - само от началото на 2010 г. с почти половин година, и вече е 50,8 години. Всеки десети притежател на нов "Мерцедес", "Ягуар" или BMW е над 70-годишна възраст. По данни на учените от Центъра за автомобилни изследвания към Университета на Дуйсбург-Есен тази статистика свидетелства не само за криза и вкусове, но и за застаряването на германското общество.
Възрастните немци са основните поклонници на скъпи марки от рода на "Ягуар" и "Мерцедес". През първото полугодие на 2010 г. средната възраст на купувача на "Ягуар" е 56,5 години, а на "Мерцедес" – 56,1 години.
Клиентите на по-евтини марки като "Опел" и "Фолксваген" също са над 50 години.
Сред автомобилите, достъпни за масовия купувач, по-млада клиентела привлича само "Форд" - американската марка купуват 48-годишни.
Младите по-рядко харчат пари за нов автомобил. Едва всеки пети германец под 40 години е решил през тази година да си купи кола. Преди 4 години процентът бе 23,3%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.