Световноизвестен реалити формат стартира в българския ефир

Световноизвестен реалити формат стартира в българския ефир

Световноизвестният формат „Шеф под прикритие” тръгва по Нова телевизия. През февруари, в продължение на 4 седмици, зрителите ще станат свидетели на невероятните истории на осем шефове на компании. Те напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от техните служители.

„Шеф под прикритие” е първата изненада за зрителите ни за предстоящия телевизионен сезон и първото предложение от изключително богата палитра от шоу програми и предавания, които сме подготвили за тях", коментира Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.

Хитовият английски формат се радва на огромен зрителски интерес повече от 5 години. Предаването е обиколило целия свят и е завладяло сърцата на милиони зрители от САЩ, Канада, Австралия, Израел, Австрия, Германия, Франция, Норвегия, Испания и Полша. 

Форматът внедрява под прикритие собственици или изпълнителни директори в собствените им фирми за седмица, за да започнат от нулата като обикновени служители. Шефовете са изправени пред огромно предизвикателство - да напуснат удобните си офиси, да сменят лъскавите костюми с работни гащеризони и да започнат работа в компаниите, които управляват на възможно най-ниските изпълнителски нива. Представете си собственик на голяма верига за бързо хранене, който започва работа под прикритие като помощник в кухнята и разносвач, при това напълно доброволно. А целта на тази смяна е големите шефове да разберат как работят техните компании и как се е променил същинският бизнес, от който се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка, в резултат на мениджърската си позиция.

В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си. Дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени, или напротив - повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без, разбира се, да знаят, че това е той.

В световен мащаб сред шефовете, които са се преобразили във формата и са започнали от нулата, са изпълнителните директори на DHL, Hyundai, Subway, производителите на банани Chiquita Brands International, НАСКАР, американският броудкастър DirecTV и авиокомпанията Frontier Airlines.

Това ще е първият сезон на хитовото шоу в България и ще бъде продуцирано от „Супернова медия". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца