Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ето какво вижда самоуправляващата се кола на Google при ляв завой
Докато се движи, самоуправляващата се кола на Google събира изключително голямо количество информация за обкръжаващата я действителност. Според изпълнителния директор и основател на Idealab Бил Грос тя натрупва по 750 мегабайта данни в секунда, пише Mashable.
Грос, който е създал приложеното изображение, твърди, че превозното средство отчита всеки един детайл, докато се движи, включително фасовете.
„Ако види цигарен фас, тя знае, че между колите може да се промъква човек. Ако отчете търкаляща се топка, знае, че е възможно на пътя да изтича дете. Изключително впечатлен съм от това постижение“, пише Грос в свой блог.
През август 2012 г. Google заяви, че самоуправляващите се превозни средства са изминали над 480 млн. км в тестове под компютърен контрол, без да участват в нито един инцидент. Да, технологията, която прави всичко това възможно, е невероятна. Тя обаче тепърва трябва да бъде усъвършенствана.
„За да предоставим възможно най-доброто изживяване, ще трябва да овладеем и покритите със сняг пътища, да научим возилото да интерпретира временните знаци край строителните обекти и да може да се справя с още един куп други специфични ситуации, в които повечето шофьори изпадат“, пише Крис Умсън, главен инженер в Google.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.