Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Италия атакува с реклама укриването на данъци
Италианското правителство се обърна към любимите рекламисти на Маргарет Тачър – Saatchi & Saatchi - в хода на борбата си с укриването на данъци. То възложи на агенцията остра рекламна кампания, в която критикува практиката на укриване на доходи и показва амбицията си „да въведе ред във финансовата политика в страната”, съобщи BBC.
„Помислете какво можете да направите със 100 млрд. евро”, гласи новата му реклама. Толкова коства на честните италианци укриването на данъци, твърди кампанията. „Ще изградите 600 нови болници, милион нови домове или ще утроите разходите за сигурност”, се казва в нея.
Рекламата ще се разпространява по телевизията и радиото в Италия, както и под формата на външна реклама на метростанциите и жп гарите и на летищата в Милано и Рим. Основният лозунг в нея е съпътстван от допълнителен надпис, който описва хората, които укриват данъци като „паразити на обществото”.
Италия има „непоклатима” репутация на страна, в която данъците се укриват в много големи размери, отбелязват анализатори. Миналата година заради тази практика държавата е изгубила близо 142 млрд. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.