Индийският премиер стана "Човек на годината" на Тайм

Индийският премиер стана Човек на годината на Тайм

Индийският премиер Нарендра Моди бе определен за „Човек на годината” от годишната класация на списание Тime. Той е посочен от повече от 16% от близо пет милиона читатели на изданието, гласували за класацията.

Нарендра Моди встъпи в длъжност през тази година с обещанието да съживи индийската икономика.

На второ място с 9% са протестиращите от Фъргюсън срещу полицейското насилие  - през август бял полицай застреля на улицата невъоръжен чернокож младеж.

Трети е лидерът на студентските протести в Хонконг Джошуа Уонг, който наскоро обяви и гладна стачка срещу намеренията на Китай да наложи избирателни ограничения.

Челната петица попълват носителката на Нобелова награда за мир Малала Юсуфзай с 4,9% и лекарите и медицинските сестри, лекуващи болните от eбола – 4,5%.

Шести е руският президент Владимир Путин с 4.3%. Американският президент Барак Обама е 11-ти с 2,2%.

В гласуването са участвали читатели от 225 страни. Най-много са били американците, следвани от индийците и руснаците.

Според редакцията силното участие на индийци е допринесло за първото място за техния премиер. По подобен начин миналата година читателите от Египет осигуриха място в класацията на президента Абдул Фатах ал Сиси.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин
Какво всъщност е AI - заплаха, технологична революция, пазарен балон или просто бизнес?