Служителите на летища във Великобритания получават бонуси за засечен свръхбагаж

Служителите на летища във Великобритания получават бонуси за засечен свръхбагаж

Служителите на летищата получават парични бонуси за всеки пътник на нискотарифната авикомпания ЕasyJet, когото забележат да пътува със свръхбагаж, сочи мейл, цитиран от в. The Guardian.

Служителите на Swissport - компанията, която управлява пътнически изходи на летищата, „имат право да получат 1,20 паунда за всеки такъв багаж“. Това гласи съобщението, изпратено до служителите на седем летища във Великобритания и на Нормандските острови, както и Бирмингам, Глазгоу, Джърси и Нюкасъл.

EasyJet позволява на пътниците да вземат безплатно малка чанта, която се побира под седалката им. По-големите чанти могат да се съхраняват в горните шкафове срещу допълнителна такса, която започва от £5.99, в зависимост от полета. Но ако на изхода към самолета бъде конфискуван голям кабинен багаж, пътникът ще бъде таксуван с £48 за съхранението му в багажното отделение.

Наземните работници на Swissport печелят около 12 паунда на час, твърди изданието. Бивш мениджър по пътнически услуги на Swissport, пожелал анонимност, каза пред Sunday Times, че не са имали друг избор, освен да контролират опашката за извънгабаритния багаж. Сумите, свързани със схемата, се изплащат директно на служителите, съобщават от компанията.

„Ние обслужваме нашите клиенти от авиокомпаниите и прилагаме техните политики съгласно условията за управление на тяхната дейност. Ние сме високо професионални и фокусът ни е върху осигуряването на безопасни и ефикасни операции, което правим ежедневно за 4 милиона полета годишно“, заявиха от Swissport. EasyJet заяви, че е използвала различни агенти за наземно обслужване на различни летища и те са управлявали възнагражденията си директно, без неин надзор.

„EasyJet се фокусира върху това да гарантира, че нашите партньори по наземно обслужване прилагат нашите политики правилно и последователно, справедливо към всички наши клиенти. Нашите правила и опции за багаж са добре известни и ние напомняме на клиентите за това при резервация, преди пътуване и на бордната им карта, което означава, че много малка част от клиентите, които не ги спазват, ще бъдат таксувани на летището“, казаха от  компанията. Ryanair заявява, че не предлага финансов стимул на служителите на Swissport на своите изходи, но не потвърждава дали е предлагала стимули на други оператори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ