Adidas направи маратонки за Facebook и Twitter
Маркетинг
Обновена 13:45ч., 03.12.2010
Компанията за спортни стоки Adidas реши да се възползва от популярността на социалните мрежи Facebook и Twitter като направи маратонки с техните емблеми, предава https://laughingsquid.com.
Спортните обувки са по дизайн на Гери Маккей. И двата модела силно кореспондират с дизайна на двата сайта. Във вътрешната страна на модела "Facebook"са изписани два слогана на компанията: "Facebook ви свързва с хората около вас" и "Превърнете света в отворено и свързано място". На модела на микроблога "Twiiter" логото с птичката стои отстрани на петата. Моделите обаче са замислени като бутикови серии и няма да бъдат пуснати в масово производство.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Изследване: Посещаването на галерии може да подобри здравето
Любопитно |Белгийският премиер заплаши с оставка, ако преговорите за бюджета не постигнат успех
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.