Coca-Cola въвежда тъчскрийн маркетинг

Coca-Cola въвежда тъчскрийн маркетинг

Coca-Cola ще оборудва със сензорни екрани автоматите си за продажба на напитки. Освен за избор на продукти, технологията ще бъде използвана и за показване на реклами. 46. инчовите дисплеи ще бъдат внедрени първо в Япония, съобщава BBC.

Компанията планира също да "обучи" умните автомати да показват интерактивни карти на квартала, в който се намират. В страната на изгряващото слънце са инсталирани над 980 хил. автомата на Coca-Cola. Все още обаче не е уточнен броят на тези, които ще разполагат със новите екрани.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
Слънце и високи температури в края на уикенда