Coca-Cola въвежда тъчскрийн маркетинг

Coca-Cola въвежда тъчскрийн маркетинг

Coca-Cola ще оборудва със сензорни екрани автоматите си за продажба на напитки. Освен за избор на продукти, технологията ще бъде използвана и за показване на реклами. 46. инчовите дисплеи ще бъдат внедрени първо в Япония, съобщава BBC.

Компанията планира също да "обучи" умните автомати да показват интерактивни карти на квартала, в който се намират. В страната на изгряващото слънце са инсталирани над 980 хил. автомата на Coca-Cola. Все още обаче не е уточнен броят на тези, които ще разполагат със новите екрани.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Приключиха дебатите по вота на недоверие, гласуването - в четвъртък, 13:30 ч.
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол