Facebook вече ще ни разпознава автоматично

Facebook вече ще ни разпознава автоматично

Facebook въвежда нов софтуер за автоматично разпознаване на самоличността на потребителите, регистрирани в социалната мрежа. Става въпрос за приложението Tag Suggestion, което е създадено, за да установява самоличността на потребителите на снимките, които са качвани на сайта. Новата услуга на Facebook ще бъде на разположение в САЩ в идните няколко седмици, съобщи служителят на сайта Джъстин Мичъл.

"Отсега нататък, ако качите материали от сватбата на братовчед си, ние ще съберем няколко снимки на булката и ще предположим как е нейното име", пише в блога си Мичъл. "Вместо да я отбелязвате цели 64 пъти подред, всичко, което вече трябва да направите, е просто да натиснете "запамети" и тя ще бъде отбелязана на всички други снимки, на които присъства", допълва той.

Междувременно "Блумбърг" съобщи, че печалбите на най-голямата социална мрежа в света за тази година се очаква да достигнат 2 млрд. долара. 

Приходите по всяка вероятност ще скочат повече от двойно в сравнение с 2009 г., са заявили източниците пожелали анонимност, защото социалната мрежа е частна компания и не обявява финансовите си резултати публично. През миналата година продажбите на Facebook са били между 700 и 800 млн. долара.

С над половин милиард потребители Facebook стана привлекателен за рекламодатели като Coca-Cola, JPMorgan Chase & Co. and Adidas, което допълнително ще увеличи приходите на мрежата.

По данни на ComScore през октомври социалната мрежа изненада Yаhoo, задминавайки го по брой потребители в световен мащаб, заемайки третото място след Google и Microsoft

Изглежда Facebook, която е създадена през 2004 г., ще достигне 2 млрд. долара приходи по-бързо от Yahoo и почти толкова бързо, колкото Google. Основаната през 1994 г. Yahoo успя да реализира приходи от 1,6 млрд. долара едва през 2003 г. и 3,6 млрд. долара през 2004 г.

Google, която бе създадена през 1998, постигна  1,5 млрд. долара от продажби през 2003 и 3,2 млрд. долара през 2004 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ