Америка ребрандира боровинките

Америка ребрандира боровинките

Американският съвет за боровниките (USHBC) не е удовлетворен как хората в страната възприемат боровинките. Ето защо той се заема да модернизира имиджа им и да ги ребрандира, в опит да удвои консумацията им в страната до 2020 г. Това съобщава Business Insider.

Боровинките ще бъдат популяризирани като „малко, синьо динамо“. Целта е младото поколение да бъде заинтригувано от полезните горски плодове и да се увеличи предпочитанието към тях през летните месеци.

Боровинките са смятани от учените за „суперхрана“. Те съдържат огромна доза антиоксиданти и фитофлавини. Консумацията им намалява риска от сърдечни заболявания и рак.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела