Забавни уроци по реклама и маркетинг

Забавни уроци по реклама и маркетинг

Отиваш на парти и виждаш секси момиче в стаята.

Ако се приближиш до нея и й кажеш: „Здрасти, аз съм фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“, това е директен маркетинг.

Ако й вземеш телефонния номер и на следващия ден й се обадиш и кажеш: „Здрасти, аз съм фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“, това е телемаркетинг.

Ако твоят приятел я заговори с думите: „Здрасти, моят приятел е фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“ - ето това е реклама.

Ако се появиш на партито добре облечен, отидеш при нея да се запознаш, почерпиш я едно питие, след това я закараш до тях и накрая кажеш: „Между другото съм фантастичен в леглото“, това е пиар.

Когато секси момичето на партито прекоси стаята, приближи се до теб и каже „Здрасти. Разбрах, че си фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“, значи вече  имаш силата на личната марка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени