Забавни уроци по реклама и маркетинг
Отиваш на парти и виждаш секси момиче в стаята.
Ако се приближиш до нея и й кажеш: „Здрасти, аз съм фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“, това е директен маркетинг.
Ако й вземеш телефонния номер и на следващия ден й се обадиш и кажеш: „Здрасти, аз съм фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“, това е телемаркетинг.
Ако твоят приятел я заговори с думите: „Здрасти, моят приятел е фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“ - ето това е реклама.
Ако се появиш на партито добре облечен, отидеш при нея да се запознаш, почерпиш я едно питие, след това я закараш до тях и накрая кажеш: „Между другото съм фантастичен в леглото“, това е пиар.
Когато секси момичето на партито прекоси стаята, приближи се до теб и каже „Здрасти. Разбрах, че си фантастичен в леглото. Какво ще кажеш?“, значи вече имаш силата на личната марка.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.