Когато мишките миришат на люляк - новата реклама на Febreze

Производителите на освежителя за тъкани Febreze и арт директорите на Grey New York поставят хора със завързани очи на най-гнусни места в новата серия рекламни спотове, промотиращи продукта и озаглавена „Дишайте щастливо”. Хватката е, че въпреки че седят сред отдавна предали Богу дух мишки, гнили остатъци от храна и общо разложение, „доброволците” надушват само лимони и люляк – ето какъв, значи, е ефектът на новия Febreze! Реакциите на хората, които според компанията са хванати направо от улицата, без да знаят какво им се пише, си заслужават да бъдат видени.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания