Легендарен физик създава любимия саунд на световни знаменитости

Легендарен физик създава любимия саунд на световни знаменитости

Тези, които споделиха на живо най-голямото лятно преживяване в музикалния афиш на страната – концертът на британската поп-звезда Роби Уилямс, със сигурност са били впечатлени не само от страхотното шоу на „лошото момче” на Великобритания, но и от перфектния саунд.

В сърцето на невероятния спектакъл е супертехнологична разработка на легендарния физик д-р Кристиян Хайл, известна под името L-Acoustics®.  Това е озвучителната система, предпочитана не само от Роби Уилямс, но и от Мадона, Ерик Клептън, Кайли Миноуг, Пинк, Ъшър, Депеш Мод, Дейвид Гета, Армин Ван Бюрен, Андреа Бочели.

За концерта на Роби в Бургас, тя бе осигурена от най-голямата рентал компания в България „Жокер Медиа Рентал, но вече е трайно достъпна в страната, чрез официалния вносител на едноименната марка L-Acoustics® - Форте Мюзик.

Освен учен и изобретател, физикът, д-р Кристиан Хайл е основател на бутиковата френска фирма L-Acoustics®. Всъщност, всичко започва през септември 1984, когато Хайл, със специалност физика на елементарните частици и страст към звука, създава техническата компания „C.HEIL.TEA“ с фокус в електроакустиката. Малко след основането на L-Acoustics® заедно с екипа си, Хайл създава международно признатата в областта система V-DOSC, с която прави революционен пробив в сферата на модерните тонколони чрез иновационно си откритие за т. нар. линейна подредба на звуковите източници (Line source array).

През 2008 г. или 15 години след пускането на V-DOSC, L-Acoustics® въвежда най-новата си, водеща озвучителна система - К1, проектирана предимно за големи фестивали, турнета и за  озвучаването на стадиони.  Системата К1  е отличена с най-високата награда „Незаменима технология – Аудио“ на 10-ите годишни награди Parnelli Awards.

На френския бранд са заложили много от най-престижните клубове в света в Маями , Монте Карло, Кан, Лас Вегас. L-Acoustics® са партнирали и на организаторите на Олимпийските игри в Сочи и Лондон, тв риалити като Х Фактор, глобалните ивенти на Red Bul, Tomorrow Land Festival и много други.

Брандът оставя своя звуков отпечатък и върху многобройни инсталации в театри, конферентни зали, спортни арени, богомолски храмове и увеселителни паркове, както и десетки от най-известните казина в Лас Вегас.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ