Легендарен физик създава любимия саунд на световни знаменитости

Легендарен физик създава любимия саунд на световни знаменитости

Тези, които споделиха на живо най-голямото лятно преживяване в музикалния афиш на страната – концертът на британската поп-звезда Роби Уилямс, със сигурност са били впечатлени не само от страхотното шоу на „лошото момче” на Великобритания, но и от перфектния саунд.

В сърцето на невероятния спектакъл е супертехнологична разработка на легендарния физик д-р Кристиян Хайл, известна под името L-Acoustics®.  Това е озвучителната система, предпочитана не само от Роби Уилямс, но и от Мадона, Ерик Клептън, Кайли Миноуг, Пинк, Ъшър, Депеш Мод, Дейвид Гета, Армин Ван Бюрен, Андреа Бочели.

За концерта на Роби в Бургас, тя бе осигурена от най-голямата рентал компания в България „Жокер Медиа Рентал, но вече е трайно достъпна в страната, чрез официалния вносител на едноименната марка L-Acoustics® - Форте Мюзик.

Освен учен и изобретател, физикът, д-р Кристиан Хайл е основател на бутиковата френска фирма L-Acoustics®. Всъщност, всичко започва през септември 1984, когато Хайл, със специалност физика на елементарните частици и страст към звука, създава техническата компания „C.HEIL.TEA“ с фокус в електроакустиката. Малко след основането на L-Acoustics® заедно с екипа си, Хайл създава международно признатата в областта система V-DOSC, с която прави революционен пробив в сферата на модерните тонколони чрез иновационно си откритие за т. нар. линейна подредба на звуковите източници (Line source array).

През 2008 г. или 15 години след пускането на V-DOSC, L-Acoustics® въвежда най-новата си, водеща озвучителна система - К1, проектирана предимно за големи фестивали, турнета и за  озвучаването на стадиони.  Системата К1  е отличена с най-високата награда „Незаменима технология – Аудио“ на 10-ите годишни награди Parnelli Awards.

На френския бранд са заложили много от най-престижните клубове в света в Маями , Монте Карло, Кан, Лас Вегас. L-Acoustics® са партнирали и на организаторите на Олимпийските игри в Сочи и Лондон, тв риалити като Х Фактор, глобалните ивенти на Red Bul, Tomorrow Land Festival и много други.

Брандът оставя своя звуков отпечатък и върху многобройни инсталации в театри, конферентни зали, спортни арени, богомолски храмове и увеселителни паркове, както и десетки от най-известните казина в Лас Вегас.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Откриха наскоро изчезнала картина на Пабло Пикасо
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес