След YouTube американците гледат най-много видео във Facebook

След YouTube американците гледат най-много видео във Facebook

Facebook вече е втората най-популярна онлайн видео платформа в САЩ. Социалната мрежа на Марк Цукерберг измести конкурента си Yahoo, но остава зад YouTube, по данни на comScore за август. 

Видео сайтовете на Google, един от които YouTube, са посетени от 146,3 млн. потребители. Зрителите на онлайн видео във Facebook пък са били 58,6 млн., а тези в Yahoo - 53,9 млн.

Средно, един американски потребител гледа по 14,3 часа онлайн видео на месец, сочи статистиката.


„Социалната мрежа” - филмът, посветен на Facebook предизвика изключително голям интерес.  Само в периода от 1-3 октомври кино лентата е генерирала 23 млн. долара приходи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай