След YouTube американците гледат най-много видео във Facebook

След YouTube американците гледат най-много видео във Facebook

Facebook вече е втората най-популярна онлайн видео платформа в САЩ. Социалната мрежа на Марк Цукерберг измести конкурента си Yahoo, но остава зад YouTube, по данни на comScore за август. 

Видео сайтовете на Google, един от които YouTube, са посетени от 146,3 млн. потребители. Зрителите на онлайн видео във Facebook пък са били 58,6 млн., а тези в Yahoo - 53,9 млн.

Средно, един американски потребител гледа по 14,3 часа онлайн видео на месец, сочи статистиката.


„Социалната мрежа” - филмът, посветен на Facebook предизвика изключително голям интерес.  Само в периода от 1-3 октомври кино лентата е генерирала 23 млн. долара приходи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
Времето: Студено, облачно и дъждовно
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора