Хомо сапиенс vs. неандерталци в реклама на Bacardi

По правило излагането на грандиозни идеи и манифести не е препоръчително в рекламите, освен ако помпозността не е омекотена с хумор и самоирония. Точно това е направил криейтив екипът на Young & Rubicam в новия спот на Bacardi, озаглавен „Манифест”. В клипчето се обяснява какво е направило хомо сапиенс по-успешен от неандерталците в зората на човечеството. Като цяло, неандерталците са имали по-голям мозък и по-хубава коса. Хората обаче са дръпнали напред благодарение на способността си да общуват и да се забавляват заедно. Събудете социалното животно в себе си и се съберете с хора – точно както трябва да съберете и малко Бакарди, кола и лайм в една чаша. Очарователната реклама разчита на несериозния тон и креативната анимация, за да ни изкуши да си сипем още едно. Ще успее ли?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха