Хомо сапиенс vs. неандерталци в реклама на Bacardi


По правило излагането на грандиозни идеи и манифести не е препоръчително в рекламите, освен ако помпозността не е омекотена с хумор и самоирония. Точно това е направил криейтив екипът на Young & Rubicam в новия спот на Bacardi, озаглавен „Манифест”. В клипчето се обяснява какво е направило хомо сапиенс по-успешен от неандерталците в зората на човечеството. Като цяло, неандерталците са имали по-голям мозък и по-хубава коса. Хората обаче са дръпнали напред благодарение на способността си да общуват и да се забавляват заедно. Събудете социалното животно в себе си и се съберете с хора – точно както трябва да съберете и малко Бакарди, кола и лайм в една чаша. Очарователната реклама разчита на несериозния тон и креативната анимация, за да ни изкуши да си сипем още едно. Ще успее ли?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица