Хомо сапиенс vs. неандерталци в реклама на Bacardi

По правило излагането на грандиозни идеи и манифести не е препоръчително в рекламите, освен ако помпозността не е омекотена с хумор и самоирония. Точно това е направил криейтив екипът на Young & Rubicam в новия спот на Bacardi, озаглавен „Манифест”. В клипчето се обяснява какво е направило хомо сапиенс по-успешен от неандерталците в зората на човечеството. Като цяло, неандерталците са имали по-голям мозък и по-хубава коса. Хората обаче са дръпнали напред благодарение на способността си да общуват и да се забавляват заедно. Събудете социалното животно в себе си и се съберете с хора – точно както трябва да съберете и малко Бакарди, кола и лайм в една чаша. Очарователната реклама разчита на несериозния тон и креативната анимация, за да ни изкуши да си сипем още едно. Ще успее ли?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло