Хомо сапиенс vs. неандерталци в реклама на Bacardi

По правило излагането на грандиозни идеи и манифести не е препоръчително в рекламите, освен ако помпозността не е омекотена с хумор и самоирония. Точно това е направил криейтив екипът на Young & Rubicam в новия спот на Bacardi, озаглавен „Манифест”. В клипчето се обяснява какво е направило хомо сапиенс по-успешен от неандерталците в зората на човечеството. Като цяло, неандерталците са имали по-голям мозък и по-хубава коса. Хората обаче са дръпнали напред благодарение на способността си да общуват и да се забавляват заедно. Събудете социалното животно в себе си и се съберете с хора – точно както трябва да съберете и малко Бакарди, кола и лайм в една чаша. Очарователната реклама разчита на несериозния тон и креативната анимация, за да ни изкуши да си сипем още едно. Ще успее ли?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството