Хората си проверяват профила във Facebook и в най-интимните моменти

Хората си проверяват профила във Facebook и в най-интимните моменти

Нуждата за проверка на Facebook профила кара хората да прекъсват дори най-интимните си моменти и лични занимания, пише allfacebook.  Базираната в Сидни маркетинг агенция Tick Yes направи проучване за навиците в социалната мрежа. Ето и част от резултатите:

  • 51,6% влизат в социалната мрежа на работното си място;
  • 41,9% докато гледат телевизия;
  • 34% по време на почивка;
  • 33,8% в леглото;
  • 23,3% по време на хранене;
  • 21,5% в банята
  • 14,8% докато пазаруват;
  • 3,2% в църквата;
  • 2,8% (от които 64% са мъже) по време на интимни моменти.

Ето и няколко други открития за навици при използването на социалната мрежа:

  • 25,1% използват социалната мрежа да създават бизнес контакти, но това важи два пъти повече за мъжете, отколкото за жените;
  • 20,2% за да се свързват с марки, като 56% от тях са жени, по-голямата част от които са между 20 и 30 години;
  • 48,2% споделят в социалната мрежа за нови покупки, като 56% от тях са жени;
  • 25,5% използват Facebook, за да се свържат с някоя компания, за да се разберат повече за предлаганите услуги или да зададат някакъв въпрос;
  • 48,7% казват, че през последната година е нараснало времето, което прекарват във Facebook;
  • 4,9% си признават, че са пристрастени към социалната медия;
  • 31,3% прекарват поне по 2 часа на ден в социалната мрежа;
  • 47,3% използват медията през мобилните си телефони.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ