Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 марки, които влудяват хората
Кои марки ядосват най-много потребителите? Вероятно ще се съгласите – най-големите. Тези, които хората свързват с ипотеки или "отмъкване" на спестяванията им. Като цяло всичко, чието име включва думата "банка". Затова, на маркетинга на финансовите институции винаги му е значително по-трудно в рекламирането.
Това сочи ново проучване, проведено в САЩ и цитирано от Business Insider. То изброява конкретно големите американски марки, които най-често разгневяват хората. Някои от тях са считани за едни от най-скъпите и най-обичани в Америка. Изследването е направено под ръководството на компания YouGov и под наблюдението на криейтив агенция Johnny Fearless.
Анкетираните хора са били запитвани кои марки ги карат да се чувстват разгневени най-често и защо. Участвали са 2077 възрастни американци, на които са били задавани въпроси между 3 и 6 август. От получените отговори е оформен следният списък:
Ранг |
Марка, компания |
1. |
‘All banks’, ‘Banks’ |
2. |
Barclays |
3. |
Tesco |
4. |
McDonald’s, заради качеството на храната и лошо спонсорство на Олимпийските игри. |
5. |
BT, заради некачествено обслужване в кол центровете й отвъд океана. |
6. |
British Gas, заради продължително лошо обслужване. |
7. |
‘Royal Bank of Scotland’, ‘RBS’ |
8.= |
Virgin Media |
8.= |
‘Utilities’, ‘Energy companies’ |
10.= |
Nestlé |
10.= |
Coca-Cola, заради нейни практики в Третия свят. |
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.