Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10-те най-силни думи в рекламата
Колкото и да се променя обликът и стратегическите подходи в рекламирането, някои правила в него обаче остават задължителни. Например присъствието на определени думи в рекламното съобщение.
Представители на катедрата по психология към университета „Йейл“ изследваха кои думи остават константни и най-силни през годините в рекламните послания. След това съставиха класация с 10-те най-силни думи в рекламата като специално посочват, ефектът от тях е вечен и употребата им е повече от препоръчителна. За някои от тях вероятно ще се досетите сами. Други вероятно ще ви изненадат И така, от 10 до 1 във възходяща градация - класцията на златните думи в рекламата на advertising.about.com:
10. "Ново"
В това отношениет човешката природа не се променя - винаги пожелава новото и различното, дори и в действителност да не е чак толкова ново и различно. Искаме следващия модел телефон, въпреки че в него има само някои сравнително малки подобрения в сравнение със сегашния, който си работи чудесно. Нови дрехи, нови коли, вкусове, аромати - готови сме безапелационно да платим за тях. Вечна е силата на тази дума в рекламата!
9. "Спестявате"
Който не иска да спести от парите или времето си, да вдигне ръка! Няма желаещи май. Точно за това става дума. Да ограничим похарчените пари е нещо, което 99% от нас искат да направят. Дори и най-богатите искат изгодни сделки. Просто ги правят в по-скъпи покупки. Ако решите да обещаете на някого в рекламата си, че ще му спестите пари, този евъргрийн ще проработи. Имайте предвид обаче, че е много важно да му обясните как ще стане това.
8. "Сигурност"/"Сигурен"
Искаме да знаем, че инвестицията ни е обезпечена. И че когато децата ни си играят с играчките, ще преживеят само щастливи моменти. Хората са склонни да заплащат за най-високите стандарти за сигурност.
7. "Доказано"
Когато имате чисто нов продукт, не нова версия на съществуващ продукт, има една особеност, която ще трябва да преодолеете. Става дума за страха от неизвестността, възпираща да се рискуви, да се изпробва непознатото. Мнозина изчакват, докато разберат от познати, че обещаните ползи са действителни. Маркетинг специалистите съветват: не просто го казвайте, опитайте да го докажете като го заяви лице, на което хората имат доверие, или като използвате информацията от проучване.
6. "Любов"
Тази дума има множество значения. Потребителите могат да бъдат „влюбени“ в нещо (като нови обувки). Може да обичат преживяване, как нещо работи. Любовта е положителен смисъл, който в рекламата има ефект, най-вече когато някой симпатичен образ заявява, че обича нещо. Не работи, ако обещавате на хората, че „ще се влюбят“.
5. "Откривам"
Това обикновено е обещание, че нещо допълнително ще дойде, за да останат хората в очакване.
4. "Обещание"/"Гаранция"
Тези думи имат доказано въздействие в рекламата. Хората ги употребяват често в ежедневната си реч, говорейки от свое име. Когато и да се обърнете към тях в рекламата си, използвайте ги само ако можете да ги подкрепите с реални ефект или свойства, съветват специалистите. В противен случай ще предизвикате гняв сред клиентите, с който ще можете да се справите много трудно и на висока цена.
3. "Здраве"
Особено силна дума, когато се отнася към продукт. Използва се доста в наши дни, не само когато става дума за физическо здраве. Може би най-често напоследък се твърди „подобрете финансовото си здраве“. И това работи във века на несигурност и тревожност.
2. "Резултати"
Те означават успех на обещанието, директна полза, удовлетворяване на нужда. Тази дума е важна, защото обещава, че ще бъде рационализирана покупката.
1. "Вие"
Все още номер 1 след всичките тези години, и не случайно. "Вие" или "ти" са най-силните думи в рекламата, защото правят съобщението лично. Да поговорим за вас. Вие сте интересни и намирате себе си за интересни. Да бъдем честни, когато става дума за вас наостряте уши. Ако ви направим предложение да станете богати, ще се заслушате. Когато говорим за вас, всъщност говорим за любимия ви субект.
-------------------------------------
Кои думи биха могли още да се добавят? Мнозина смятат: "безплатен" и "секс". Тези думи все още се смятат за едни от най-влиятелните и силни в стилистиката на рекламата и в нейните изображения.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.