Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|11 абсурдни реклами от сексисткото минало
Седмица след като главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг и Анна Мария Чавес подеха кампания за забрана на думата "шефка" (bossy) като нарицателно за жените, управляващи компании, американските медии си спомнят времената преди десетилетия, когато САЩ е била доста сексистка държава.
Някои от най-големите съвременни марки, преди години са излъчвали в печатни издания реклами с абсурдни послания, представящи жените като виновни за това, че мъжете им са предпочели друга и като пол, чието място е в кухнята, пред готварската печка.
Винтидж илюстрациите са модерни днес, с показваните в тях красиви прелъстителки със заоблени форми и случайно развяти от вятъра коси и къси рокли в стил САЩ през 60-те години на 20 век. Историята на рекламата обаче помни, че подобни илюстрации са били използвани и в някои от най-сексистките кампании на всички времена. При това от известни брандове, които съществуват и днес.
За тези кампании разказва Business Insider. Авторите на американския бизнес сайт представят фотогалерия, в която припомнят печатна ретро реклама, съдържаща послания, от които излъчилите ги в Америка фирми днес се срамуват.
Ето какво помни историята на рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.