Съдържание точно в целта за всеки етап от пътя към продажбите (Инфографика)

 Съдържание точно в целта за всеки етап от пътя към продажбите (Инфографика)

Търсите как да формулирате по-добра стратегия за съдържание за 2023 г.? Екипът от Orbit Media е съставил списък от 17 формата на съдържание и къде те се вписват във фунията на продажбите, което може да даде известно вдъхновение за вашето планиране, пише socialmediatoday.com

Тук има някои добри насоки със специфични подходи, които можете да предприемете на всеки етап от пътуването.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Доналд Тръмп: Зеленски няма нищо, докато аз не одобря плана
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
МВР: Не се доверявайте на предложения за „изгодна” обмяна на левове в евро