Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 видеоклипа, задължителни за всеки фирмен сайт
„Трябват ни видеоклипове!”
Това е коментар, който чувам непрекъснато. Новите клиенти се обаждат и казват, че искат да преобразят уебсайта си и че техният уеб дизайнер или SEO специалист им е препоръчал да добавят видеоклип. Въпреки че това определено е умен ход, не всеки клиент знае точно какво видео иска.
Някои нови клиенти имат толкова много идеи, които искат да натъпчат в 60-секундно видео. Други пък нямат представа какво искат и се нуждаят от човек, който да ги насочи.
След като години съм работила по проекти за компании във всички индустрии, успях да определя три видеа, които според мен са задължителни за всеки бизнес, тепърва навлизащ в света на визуалното. Ето кои са те.
1. Кратък, но висококачествен маркетингов клип.
Това търговско видео трябва да е поставено на видно място, в началната страница на уебсайта ви, и да представлява реклама на бизнеса ви. Използвайки глас зад кадър, той трябва ясно и сбито да обяснява дейността на компанията ви, защо продуктите и услугите ви са специални или уникални и какво ви отличава от конкурентите на пазара. Клипът трябва да е кратък – около 45-60 секунди – и да включва музикален фон и графични елементи, които се вписват в съществуващия брандинг. Дали визията ще е забавна, а музиката – по-танцувална или по-сериозна, е въпрос на избор. Гледайте на това видео като на кратка телевизионна реклама, без ограничението от 30 секунди.
2. Видео в „За нас”.
Хората обикновено правят бизнес с личности, които познават, харесват и на които имат доверие. Когато някой отвори страницата „За нас” или „Контакти”, едва ли има по-добър начин да представите дейността си, отколкото във видео, в което потенциалните ви клиенти могат да видят екипа ви в действие. Откажете се от повествователната форма и позволете на служителите си да разкажат своите истории. Накарайте ги да обяснят защо изпитват страст към работата си или, дори по-добре, да разкажат един за друг. Ще откриете, че някои членове на екипа ви може да са срамжеливи и да не желаят да се хвалят с постиженията си, но пък да искат да разказват за успехите на своите колеги. В крайна сметка, ще представите екипа си като единно, функциониращо семейство, а кой не би наел такава професионалисти?
3. Видео препоръки.
Този вид клипове внасят напълно ново значение във фразата „от уста на уста”. Текстовите рецензии неизбежно оставят място за съмнение – откъде може читателят да знае, че коментарът е автентичен? Когато потенциалният ви клиенти види и чуе как някой говори с възхищение за компанията ви, неизбежно ще спечелите доверието и благоразположението му. Уверете се, че клиентите ви не се впускат в излишни подробности и ги помолете да се фокусират върху добрите резултати на екипа ви, вместо върху проблемите, които сте решили. Ако компанията ви работи в сферата на услугите, където доверието и компетентността са жизненоважни, видео препоръките трябва да се намират на началната ви страница. В противен случай може да ги използвате, за да привлечете интерес към страници като „Услуги” или „Решения”.
Съществуват безброй много начини да промотирате бизнеса си чрез видеоклипове, но тези три идеи действат винаги и безотказно. Ако не сте запознати с видео продукциите, започнете с тези концепции. След време ще се вдъхновите да реализирате нови идеи, уникални за вашия бизнес.
Дженифър Йегер, творчески директор в Plum Productions, за списание Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.