3D реклами в сайтовете привличат вниманието на марки

3D реклами в сайтовете привличат вниманието на марки

Една различна форма на рекламиране в сайтовете набира популярност - 3D мобилна реклама за смартфони и таблети. Показаните в нея изображения са триизмерни за наблюдаващия и сякаш скачат извън пространството на банера. Те "оживяват". Заради тях, потребителите остават с усещането, че погледът им влиза вътре в едно открило се пред него триизмерно пространство в смартфопна. Това замества познатото чувство че човек чете или гледа нещо, излъчено на смартфона му. 

С тази нова интернет атракция марките се опитват да направят мобилната реклама по-ефективна след дългогодишни критики, че тя не работи на дребните екрани на телефоните. "Мобилната индустрия се пренасочи към виртуалната реалност - по този въпрос се говори толкова много", коментира Джеръми Сигъл, директор мобилна реклама за Северна Америка в компанията Essence, цитиран от Adweek. По думите му 3D мобилната реклама е вход към една виртуална реалност, предоставена от марките. 

Ирландското уиски Jameson и американският автомобилен производител Ford бяха сред първите, тествали реклама с 3D обект в нея, допълва Adweek. Норвежкото подразделение на Mazda пък бе същински пионер, с реклама в началото на 2015 г. В рекламата се виждаше как с движението на погледа на човека надолу по страницата на сайт, кола на Mazda в рекламното му поле е триизмерна и може да се наблюдава от различно положение от очите. Как изглеждаше рекламата, може да разберете във видеото, което следва. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ