5 начина да популяризирате бизнеса си без самореклама
Потокът от информация - в социалните медии, в служебни и лични пощи, става все по-неудържим. Съответно, вниманието ни към него намалява със същата скорост. Никой от нас няма време да следи компания или човек, който говори за себе си по цял ден. Просто не е интересно. Точно затова компаниите трябва да знаят как да се издигнат над шума, но методът на старата школа за самореклама просто вече не работи.
Ето пет начина да популяризирате вашата компания, без да популяризирате директно вашата компания:
1. Интервюирайте двигателите на вашето пространство
Интервютата са най-недооцененият вид съдържание. В моята кариера съм интервюирал над хиляда души и нито един човек, когото съм помолил да интервюира, не ми е отказвал. Защо? Защото хората обичат да са на сцената. Всеки има майка, на която иска да изпрати интервюто, пише Хилел Фулд в статия за Inc.com.
И така, защо интервютата са толкова силни? Е, когато интервюирате хора във вашето пространство, вие постигате три важни неща.
Първото нещо, което получавате, когато интервюирате някого, е връзка с този човек и ако вече сте имали такава, това я укрепва. Второто нещо е целевият трафик, който ще получите веднага щом този човек сподели интервюто и не се съмнявайте, че ще го сподели. Третото нещо? Вашата марка се издига чрез асоцииране.
Всяка компания трябва да провежда седмични интервюта в своя блог или подкаст.
2. Създайте списъци с лидери във вашия сектор
Всички сме виждали списъци с хора в интернет били те Топ 20 или Топ 50. Но замисляли ли сте се някога кой е създал този списък и защо?
Представете си, че сте компания за AI и създавате месечни списъци с най-добрите изпълнителни директори, инвеститори или журналисти във вашето пространство. Всеки един от тези хора сега ще влезе в този списък, което означава, че току-що сте попаднали на техния радар, и след това те ще го споделят, което означава, че получавате целия този трафик.
Само си представете колко трафик могат да ви доведат 20-те най-добри инвеститори във вашето пространство, когато споделяте този списък. Но дори по-добро от количеството на този трафик е качеството.
3. Представете личности от индустрията във вашите социални медии
Откакто започна COVID и срещите ми бяха сведени до минимум, правя ежедневни социални медийни функции на хората в моята мрежа, добавя Хилел Фулд в статията.
Представете си, че вашата емисия в LinkedIn е пълна с 650 суперзвезди и тези 650 души имат две общи неща. Първото нещо? Всички те са суперзвезди и публикацията обяснява защо. Второто нещо? Във всичките 650 публикации човекът стои до един човек и този човек съм аз. Е, какво говори това за мен?
4. Документирайте срещите си със снимка и хубава публикация
Правенето на хубава снимка всеки път, когато срещнете някого и споделянето й в социалните медии с мили думи за този човек, може да бъде фантастичен начин да визуализирате мрежата си и да увеличите присъствието си, защото този човек най-вероятно ще сподели вашата публикация, като по този начин ще увеличи видимостта й.
5. Бъдете максимално полезни на колкото се може повече хора
Знам, че това може да ви звучи наивно, но когато се съсредоточите върху това да помагате на другите в бизнеса да спечелят, вие в крайна сметка печелите.
Независимо дали става дума за запознаване с вашата мрежа, помощ при разказване на истории, обратна връзка за маркетингова стратегия или нещо друго, когато фокусирате времето и ресурсите си върху стойността, а не върху осигуряването на приходи, получателят на тази стойност няма никакви очаквания, така че всичко, което можете да направите, е да надхвърлите очаквания, което от своя страна създава наслада. Насладата може да бъде монетизирана.
Ако на всяка среща се съсредоточавате върху това как да помогнете на човека, с когото седите, ще си създадете репутация на незаменим човек, ще укрепите взаимоотношенията си и ще имате огромна банка от хора, до чиито услуги може да прибегнете в даден момент.
Изводът е: разграничете се от всички останали, като не говорите за себе си и когато проправяте пътя на другите към успеха, вие се присъединявате към тях по този път.
Източник: Хилел Фулд за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.