Пускате мобилно приложение? Опитайте тези стратегии
Решили сте да създадете мобилно приложение за бизнеса си? Всяка инвестиция в нещо ново и полезно си заслужава, стига да ви се отплати. Затова изборът на правилният подход начин за осигуряване на приходи от приложението ви е от решаващо значение.
Ето пет стратегии за монетизиране, които ще ви гарантират, че сте на прав път.
Когато стартирате приложение, уверете се, че тествате добре монетизацията му. Само добре тествани продукти и приложения ще ви дадат тласъка, от който се нуждаете, за да увеличите приходите си.
Освен актуализирането на функциите на приложението и цялостния потребителски интерфейс, от съществено значение е да се съсредоточите върху мястото, където приложението печели пари – стената за плащане. 80% от покупките се случват, когато потребителят види стената за плащане за първи път. Следователно е важно да се възползвате максимално от този екран. Ако искате да подобрите покупките, има само един начин да действате внимателно: A/B тестване. Накратко: това тестване е вид експеримент, използван за разделяне на промените в теста на стената за плащане в рамките на една и съща версия на приложението.
Като тествате различни елементи стъпка по стъпка, вие ще стартирате много по-печеливша и ангажираща платена стена. Ето някои прозрения за компонентите, с които трябва да експериментирате, за да увеличите приходите на приложението си.
1. Видове абонаменти
Винаги е добра идея да експериментирате с абонаментни планове, за да разберете какво работи най-добре за вашите потребители:
- Седмичният абонамент е достъпен и удобен, тъй като хората може да са склонни да плащат по-малко седмично за приложение, което използват ежедневно.
- Месечният абонамент е най-често срещаният план, който позволява на потребителите да плащат средно 5-10 долара на месец и дава на разработчиците потенциал за дългосрочно подновяване на абонамента.
- 6-месечният абонамент е добър компромис между месечния и годишния план. Може да генерира много повече печалба от годишните, ако се използва правилно.
- И накрая, годишният абонамент може да осигури на разработчиците постоянен поток от приходи за цяла година. Въпреки това, годишните абонати са много по-трудни за анализ.
Имайте предвид, че може да има различни нива на услуги, които ще гарантират различни видове абонаменти. Вашето тестване трябва да вземе предвид това, за да избегнете компрометирането на възможностите за приходи чрез прилагане на обща политика за ситуация, която се нуждае от по-нюансиран подход.
2. Брой абонаменти
От решаващо значение е да разберете от колко оферти се нуждаете на вашата платена стена, тъй като те ще повлияят на икономичността на приложението:
- 1 продукт. Paywall с този план за ценообразуване обикновено изглежда чист, предоставя списък с предимства и не изисква потребителите да решат кой план да изберат. Въпреки това може да е трудно да разберете платежоспособността на вашите абонати.
- 2 продукта. Този план за ценообразуване предлага повече свобода за експериментиране и позволява на потребителите да смесват всякакви опции за ценообразуване от седмични до доживотни. Трябва да разбирате психологията на потребителя.
- 3 продукта. Той предоставя широки възможности за експерименти и предоставя удобна структура, която помага да научите повече за поведението на потребителите.
Ето защо е от решаващо значение да обмислите своя бизнес модел: ако имате няколко опции, помислете внимателно кои искате да покажете. Това само по себе си може да е тест, който искате да проведете.
3. Ценообразуване
Уверете се, че работите в рамките на средните числа и че цената не плаши потенциалните ви потребители. Ето преглед на средните цени за мобилни абонаменти за 2021-2022 г. въз основа на данните от основните пазари, като САЩ, Обединеното кралство, ЕС, Турция и др.:
- Една седмица - $6 (iOS) и $5 (Android)
- Един месец - $6 (iOS) и $5 (Android)
- Три месеца - $27 (iOS) и $11 (Android)
- Шест месеца - $26 (iOS) и $22 (Android)
- Една година - $27 (iOS) и $18 (Android)
При ценообразуването също има различни трикове. Ако искате потребителите да избират годишните абонаменти, тогава опитайте да представите другите опции за абонамент на вашата платена стена по по-малко привлекателен начин. Освен това помислете за психологията на ценообразуването, което означава, че цените, завършващи на .99, почти винаги са сигнал за голяма сделка.
4. Въвеждащи оферти
Intro предлага работа като отстъпка, предназначена да убеди потребителя да закупи абонамент на пълна цена с опция за отложено плащане. Има три от тях:
- Безплатният пробен период позволява на потенциалните абонати да използват приложението безплатно за ограничен период от време, преди да го закупят.
- Pay-as-you-go предлага абонамент с отстъпка за няколко месеца, но потребителят трябва да плати първоначалната сума след въвеждащия период.
- Предварителното плащане предлага еднократна отстъпка, последвана от периоди на пълна цена.
Разберете, че хората обичат отстъпките, така че се уверете, че правилно рекламирате стойността, която давате с офертата си. Ако хората знаят, че получават сделка, е много по-вероятно да купят.
5. Дизайн елементи и текст
Комбинация от дизайнерски елементи трябва да бъде представена във всеки paywall, за да покрие всички заявки на потенциални потребители: изображения, текст, опции за ценообразуване, бутон за покупка и условия за използване.
Изображенията трябва да са пряко свързани с приложението, а текстът трябва да е ясен, когато изброява предимствата на дадено приложение – представяйте ценовите опции като значки, които съдържат информацията за абонамента.
Бутонът за покупка трябва да е закачлив и да не подвежда.
И накрая, добавете връзки към условия за ползване, политика за поверителност и може би бутона за възстановяване на покупка в долната част, за да заемете по-малко използваемо място.
В заключение, запомнете тези прости правила, за да поддържате приложението си свежо и доходоносно:
- изберете смислени цени и въвеждащи оферти, които отговарят на платежоспособността на целевата аудитория;
- създайте подходяща структура с разумен брой продукти;
- използвайте атрактивни изображения;
- гарантирайте, че потребителят разбира ясно стойността и цената;
- никога не спирайте да експериментирате.
Източник: Роланд Ползин за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.