Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 заблуди за маркетинга в социалните мрежи
Като се замислим, предимствата на социалните медии май връхлетяха света на маркетинга със силата на eкзотична подправка на гладен стомах. Изведнъж бизнесът с апетит към „следващото нещо ново“ се втурна да създава Facebook страници, Twitter регистрации и блогове, за да се свърже с колкото може повече клиенти. Някъде по пътя, основите на връзките с обществеността, маркетинга, корпоративните комуникации и продажбите проправиха път на погрешни схващания за това как бизнесът трябва да управлява присъствието си в социалните мрежи.
Няма универсално правило как да бъде ръководено онлайн позиционирането с употреба на сайтовете за комуникация. Всяка маркетинг стратегия на компанията трябва да се съобразява със специфичните й цели и аудиторията.
Тук, на помощ идва списък със заблудите, свързани с маркетинга онлайн:
1. „Размерът има значение.“
Много малки фирми с присъствие в социалните мрежи тълкуват броя на натиснатия бутон „харесвам“ или феновете и последователите си като успех в брандираните медийни платформи, а не съзнават, че всъщност качеството на тези харесвания и последователи е това, което е важно. Това, че повече хора са се регистрирали и посещават страницата ви не означава непременно покачване на продажбните и дори не значи увеличение на разпознаваемостта на марката в дългосрочен план, заради по-голямото количество като измерител на интереса.
2. „Медията е съобщението.“
Само защото се предава във Facebook, Twitter, YouTube, MySpace или някоя друга модерна медия, не означава, че съдържанието не е важно. Самото съобщение носи повече тежест от медията. Винаги то е било важното, не платформата или технологията.
3. „Има светила в областта на сайтовете за комуникация.“
Не, не съществуват такива. Ето моят съвет за ситуацията, в която се срещате с някой, който се представя като „гуру“ в това поле или „експерт“: бягайте бързо!
4. „Социалните медии са нова медия.“
Не, не са. Медиите са медии по един или друг начин. И пресата, и радиото, и телевизията също са били считани за някаква форма на нова медия, а сега вече са традиционни. Освен това названието нови медии не означава, че само някакви експерти или младоци могат да оперират с тях. Нищо не заменя познанието за основите на маркетинга, в комбинация с доброто познание за специфичния бизнес, за целите му и нуждата му от автентичност в комуникациите.
5. „Социалните медии могат да бъдат поверени на пиар фирма като аутсорсинг.“
Никой не познава по-добре бизнеса ви от хората, които работят във вашия офис. Със сигурност можете да работите с агенция, за да вградите усилията си в социалните мрежи с идеите си за конкурси, състезания и подобни. Но когато дойде време за комуникиране на маркетинг съобщението на ежедневна база, вашите хора са в най-добра позиция да запазят оформената от фирмата общност от клиенти, защото най-добре я познават и са информирани кое е истински важно за нея.
Майкал И. Биликоув в сайта на сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.