5 книги за маркетинг, които издържат теста на времето

5 книги за маркетинг, които издържат теста на времето

„Наскоро разчистих офиса си в Mullen след 31 години в агенцията и преместих останалите си книги в новия си офис в Бостънския университет. Когато споделих снимка от преместването, някой ме попита кои от многото ми книги за маркетинг и креативност, които бях събрал през годините, все още са полезни. Ето защо направих списък.”

Това разказва в Adweek Едуард Бошис – маркетинг практик и наблюдател с десетилетен стаж в една от най-добрите агенции в света. Той представя списък от 5 книги за маркетинг, които според него „издържат теста на времето” и са все още валидни и много полезни за четене, въпреки че маркетингът е една от най-бързо променящите се професии.

Той отбелязва, че списъкът му не съдържа известни заглавия като тези на Малкълм Гладуел, Клей Шърки и Стивън Джонсън. Не е включил някои от личните си фаворити – „Книгата” на Хелмут Кроун, The Copy Book на D&AD, Insanely Simple на Кен Сегал или Googled на Кен Аулита. Защо? Понеже зададеният му въпрос бил конкретен.

Ето кои заглавия посочва в класацията си.

1.”Техника за производство на идеи” на Джеймс Уеб Янг (1965)/ A Technique for Producing Ideas, James Webb Young.

2.”Душата на нова машина” на Трейси Кидър (1981)/ The Soul of a New Machine, Tracy Kidder.

3."Книгата на Бил Бърнбах” от Боб Левинсън (1987)/ Bill Bernbach's Book, Bob Levenson.

4.”Книгата на Госъдж”, Хауърд Госъдж, редактирана от Брус Бедингър (1995)/ The Book of Gossage, Howard Gossage, edited by Bruce Bendinger.

5.The Cluetrain Manifesto, Рик Ливайн, Кристофър Лок, Дейвид "Док" Сийрлс, Дейвид Уайнбергер (2000).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ