Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 мита за социалните медии
Все още има хора, които вярват, че маркетингът в социалните медии е загуба на време. С лавината напоследък от мнения, съвети и коментари за сайтовете за комуникация, вероятно още повече се объркват. Трудно е да се добие правилна представа, имайки предвид, че сайтовете за комуникация се рекламират и възхваляват изключително от маркетолози, които предлагат услугите си в тях.
Ако сте от хората, които смятат, че маркетингът във Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest и останалите популярни сайтове е излишен, знайте че има няколко мита, свързани с тях, коментира в сайта на сп. Entrepreneur Крис Уолас. Ето кои според него са те:
1. Маркетингът в социалните медии е загуба на време
Това не е вярно, защото потребителите все по-бързо се свързват с други като тях и отправят препоръки или негативни коментари. Какво значение има това за фирмата? Фундаментален преход се появи в начина, по който купувачите общуват и вземат решения. Те вече разполагат с платформа, в която говорят с други хора с техните интереси, четат какво казват познати и непознати и търсят контакт с името на бизнеса и с марката му. Не смятате ли, че за бизнеса ви би било от полза да бъде част от този разговор?
2. Фирмата ми е прекалено малка, за да печели от социални медии
Не е така, защото в тях се формираха различни малки общности от хора с връзка помежду си. Най-вероятно огромен брой от тези малки общности, независимо от колко хора са съставени, могат да имат значение за малкия ви бизнес, независимо колко нишово е ориентиран. Ако им покажете интерес и оцените желанието за контакт дори само на някои от членовете на тези групи, има значителен шанс да окриете в тяхно лице нови лоялни клиенти. Освен това тези хора ще предадат нататък по веригата в мрежата, че са ви открили.
3. Активността в тези сайтове няма да се отрази на печалбите ми, когато тегля чертата
И това не е вярно, защото почти всяко решение за покупка на хората е основано на две неща: на това, което са научили от други хора и това, което са разбрали от собствено проучване. Къде мислите хората проучват най-много днес?
4. Маркетингът в социалните медии е много усложнен и изисква дълго време
Да се приспособявате към непрекъснато променящите се сайтове и онлайн услуги в социалните медии може да ви отнеме повече време и да ви се стори сложно. Стартът обаче винаги е простичък и бърз. Създайте Facebook фен страница или регистрация в Twitter. След това се фокусирайте върху качествената комуникация с потребителите. Не е небходимо да сте някой от хората, които определят себе си като „гуру в социалните медии“ или да назначавате специален човек. Щом установите присъствие в сайтовете, няма да би бъде необходимо прекомерно дълго време или огромни усилия да се свържете с потенциални клиенти, да четете какво те казват за вас и за себе си и да отговаряте на коментарите им. Правилната грижа за фен страницата на малкия бизнес не отнема повече от 30 минути на ден, казват експертите.
5. Никой не го е грижа какво имам да кажа
Прави сте, ако говорите само за себе си. Ако създадете разговор, в който не отправяте само търговски оферти и не изтъквате предимствата на продуктите или услугите си, ще получите ценни и доста искрени отзиви от хората. Можете да споделяте за проектите си за нови продукти и след това да помолите за коментари, идеи и критика. Ще ви бъде от полза.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.