Adidas се справя със страничния спортен натиск с кампанията „You Got This“

Adidas надгражда глобалната кампания на марката „You Got This“, стартирана миналата година с маркетинг, насочен към странични среди с високо напрежение и програма, която се опитва да предостави по-продуктивни алтернативи. Маркетингът се присъединява към други в категорията на спортното облекло, като разглежда по-отблизо умствената и физическата тежест, която амбициозните спортисти могат да изпитат, докато се опитват да поддържат темпото и да повишат нивото на играта си.
Adidas предприема усилията само няколко дни след като главният й конкурент Nike направи фурор по време на първото си представяне на Super Bowl от почти три десетилетия с място, защитаващо жените в спорта.
Поредица от нови видеоклипове на Adidas показват звездни спортисти, включително испанската футболистка Айтана Бонмати, американската баксетболистка Алия Бостън, американският баксетболист Антъни Едуардс, испанският футболист Ламин Ямал и американската футболистка Тринити Родман, както и аматьори, докато преминават през трудностите с помощта на ментори, които им помагат да повярват в себе си. Активациите във външна реклама, дигиталните, социалните медии и вътре в магазина подкрепят филмовото творчество.
Проучване на Focaldata, поръчано от Adidas, установи, че четирима от всеки пет любители спортисти съобщават, че се справят с подобни пречки, като изобилие от инструкции, незабавна отрицателна обратна връзка след игри и избягване, когато се борят.
Освен това търговецът на спортно облекло работи с поведенчески учени, за да разработи програма Sideline Essentials, насърчаваща положителното поведение, което поддържа хората ангажирани със спорта. Прозренията от тази програма ще бъдат разпространени сред партньори на Adidas като Breaking Barriers, Adidas Football Collective и With Women We Run.
Героичното видео на Adidas, „We All Need Someone To Make Us Believe“, изобразява набор от спортисти, от плувци до футболисти, докато се сблъскват с моменти на съмнение в себе си и изтощение, само за да бъдат повдигнати от вдъхновяваща фигура, независимо дали това е съотборник, член на семейството или наблюдател във фитнеса. След това компанията планира да пусне поредица от филми, с истории на отделни спортисти, всички настроени към „I’m Sticking with You“ на The Velvet Underground. В списък от високопоставени посланици на марката са баскетболните звезди Едуардс и Бостън и футболното чудо Родман от САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тайван отхвърля предложението на САЩ за производство на чипове „50-50“
Технологии |Цените на петрола се повишават на фона на потенциала за по-строги санкции срещу Русия
Енергетика |Около 50 европейски лидери се събират за разговори за войната в Украйна и икономиката
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Швейцарските шоколадови бонбони ще поевтинеят в Индия след ново търговско споразумение
Бизнес |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.