American Apparel разгневи клиенти с маркетинг по време на бедствие

American Apparel разгневи клиенти с маркетинг по време на бедствие

Американската модна марка American Apparel разгневи десетки интернет потребители като предложи 20% намаление на стоките си с името на смъртоносния ураган Санди. Компанията изпрати имейли на клиентите си, с които ги уведомява, че могат да се възползват от „сандиразпродажба“ (“Sandysale”) и да влязат в сайта й, за да се сдобият с отстъпката. Офертата важи само за хора, които живеят в засегнатите от урагана щати, обясняват в Business Insider.

Непосредствено след разгласяването на промоцията, се появиха първите гневни реакции сред потребители в Twitter. “Завинаги ще бойкотирам тези магазини“, коментира жена. Друг мъж нарича сайта „най-долнопробният сред долнопробните“. Има обаче и противоположно мнение, според което няма лоша реклама, за която се е заговорило.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година