American Apparel разгневи клиенти с маркетинг по време на бедствие

American Apparel разгневи клиенти с маркетинг по време на бедствие

Американската модна марка American Apparel разгневи десетки интернет потребители като предложи 20% намаление на стоките си с името на смъртоносния ураган Санди. Компанията изпрати имейли на клиентите си, с които ги уведомява, че могат да се възползват от „сандиразпродажба“ (“Sandysale”) и да влязат в сайта й, за да се сдобият с отстъпката. Офертата важи само за хора, които живеят в засегнатите от урагана щати, обясняват в Business Insider.

Непосредствено след разгласяването на промоцията, се появиха първите гневни реакции сред потребители в Twitter. “Завинаги ще бойкотирам тези магазини“, коментира жена. Друг мъж нарича сайта „най-долнопробният сред долнопробните“. Има обаче и противоположно мнение, според което няма лоша реклама, за която се е заговорило.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?