Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|American Apparel разгневи клиенти с маркетинг по време на бедствие
Американската модна марка American Apparel разгневи десетки интернет потребители като предложи 20% намаление на стоките си с името на смъртоносния ураган Санди. Компанията изпрати имейли на клиентите си, с които ги уведомява, че могат да се възползват от „сандиразпродажба“ (“Sandysale”) и да влязат в сайта й, за да се сдобият с отстъпката. Офертата важи само за хора, които живеят в засегнатите от урагана щати, обясняват в Business Insider.
Непосредствено след разгласяването на промоцията, се появиха първите гневни реакции сред потребители в Twitter. “Завинаги ще бойкотирам тези магазини“, коментира жена. Друг мъж нарича сайта „най-долнопробният сред долнопробните“. Има обаче и противоположно мнение, според което няма лоша реклама, за която се е заговорило.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.