Coca-Cola подтиква поколението Z да се откаже от дигиталния шум и да се потопи в лятно забавление

Coca-Cola подтиква поколението Z да се откаже от дигиталния шум и да се потопи в лятно забавление

Coca-Cola стартира лятната си кампания в Северна Америка „Насладете се на момента с Coca-Cola“ с призив към потребителите да приберат телефоните си в джоба и да излязат навън, когато времето се затопли, предава Marketing Dive. 

Рекламите, които се излъчват по телевизията, дигиталните медии, стрийминг и социалните мрежи, са насочени към хората от поколението Z, което има особено силна привързаност към времето пред екрана.

„Насладете се на момента с Coca-Cola“ следва тенденцията, в която Coca-Cola наскоро върна своята платформа за персонализиране „Споделете Coca-Cola“ с дигитални преживявания, съобразени с поколението Z. 

Кампанията започва с „Road Trip“ – 30-секунден клип с камео участие на носителката на награда „Грами“ музикантка Tyla, която спира редом с група жени, пътуващи по живописна разходка през пустинята. Видеото включва новия сингъл на изпълнителката „Bliss“. 

Рекламите показват и QR код, който може да бъде сканиран за достъп до дигитална лотария с награди, включително билети за кино на AMC, ваучери за самолетни билети и екскурзии до дестинации. 

Coca-Cola се присъединява към други маркетолози, насърчавайки младите потребители да се откажат от времето пред екрана заради реални преживявания. 

„С тази нова кампания насърчаваме новото поколение да забави темпото и наистина да се наслади на момента това лято – нещо толкова просто, колкото споделянето на Coca-Cola, може да стане незабравимо“, каза в прессъобщение Сю Лин Ча, вицепрезидент по маркетинга в Coca-Cola North America. 

Първата реклама „Road Trip“, първата сцена на сцената, започва с абитуриентка, изолирана в спалнята си, оградена от движещи се кутии. Отварянето на бутилка Coca-Cola и „Bliss“ на Тила, която се чува по радиото, я връщат към реалността на задната седалка на кабриолета на нейната приятелка, докато пътуват през пустинята в слънчев ден. Групата е изненадана, когато самата Тила спира до колата им и им маха приятелски.

Втора реклама, планирана да стартира през юни, „Pool Party“, изобразява момиче, плуващо във вътрешна гума, докато се освобождава от разсейващите фактори, за да се наслади по-пълноценно на лятно събиране. 

Концепцията на Coca-Cola споделя сходства с други скорошни маркетингови усилия, насочени към пристрастяването към смартфоните. Най-новата глобална кампания на Heineken, „Social off Socials“, си представя свят, в който онлайн платформите спират да функционират. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии