Coca-Cola подтиква поколението Z да се откаже от дигиталния шум и да се потопи в лятно забавление

Coca-Cola стартира лятната си кампания в Северна Америка „Насладете се на момента с Coca-Cola“ с призив към потребителите да приберат телефоните си в джоба и да излязат навън, когато времето се затопли, предава Marketing Dive.
Рекламите, които се излъчват по телевизията, дигиталните медии, стрийминг и социалните мрежи, са насочени към хората от поколението Z, което има особено силна привързаност към времето пред екрана.
„Насладете се на момента с Coca-Cola“ следва тенденцията, в която Coca-Cola наскоро върна своята платформа за персонализиране „Споделете Coca-Cola“ с дигитални преживявания, съобразени с поколението Z.
Кампанията започва с „Road Trip“ – 30-секунден клип с камео участие на носителката на награда „Грами“ музикантка Tyla, която спира редом с група жени, пътуващи по живописна разходка през пустинята. Видеото включва новия сингъл на изпълнителката „Bliss“.
Рекламите показват и QR код, който може да бъде сканиран за достъп до дигитална лотария с награди, включително билети за кино на AMC, ваучери за самолетни билети и екскурзии до дестинации.
Coca-Cola се присъединява към други маркетолози, насърчавайки младите потребители да се откажат от времето пред екрана заради реални преживявания.
„С тази нова кампания насърчаваме новото поколение да забави темпото и наистина да се наслади на момента това лято – нещо толкова просто, колкото споделянето на Coca-Cola, може да стане незабравимо“, каза в прессъобщение Сю Лин Ча, вицепрезидент по маркетинга в Coca-Cola North America.
Първата реклама „Road Trip“, първата сцена на сцената, започва с абитуриентка, изолирана в спалнята си, оградена от движещи се кутии. Отварянето на бутилка Coca-Cola и „Bliss“ на Тила, която се чува по радиото, я връщат към реалността на задната седалка на кабриолета на нейната приятелка, докато пътуват през пустинята в слънчев ден. Групата е изненадана, когато самата Тила спира до колата им и им маха приятелски.
Втора реклама, планирана да стартира през юни, „Pool Party“, изобразява момиче, плуващо във вътрешна гума, докато се освобождава от разсейващите фактори, за да се наслади по-пълноценно на лятно събиране.
Концепцията на Coca-Cola споделя сходства с други скорошни маркетингови усилия, насочени към пристрастяването към смартфоните. Най-новата глобална кампания на Heineken, „Social off Socials“, си представя свят, в който онлайн платформите спират да функционират.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.