Coca-Cola Zero със забавен рекламен експеримент в стил Джеймс Бонд


Глобалният бранд Coca-Cola Zero организира в САЩ интересен и необичаен рекламен експеримент, който грабна вниманието на аудиторията и спечели адмирации. Поводът бе излизането на голям екран на последния филм за Джеймс Бонд – "Skyfall".

На жп гара, произволно избрани млади хора-пътници, бяха призовани пред дигитален автомат за кола "да отключат 007 агента в себе си". Младежите бяха предизвикани да изминат бягайки определен маршрут в гарата за 70 секунди. Наградата? Кино билети за "Skyfall".

Забавните им усилия бяха заснети и показани в YouTube видео, позиционирано от маркетинг гледна точка някъде на границата между реалити шоуто и "вирусната" реклама. Клипът определено се хареса, особено заради забавния музикален ритъм, с който е озвучен. Събра над 3,7 милиона прегледа в последните четири дни. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Времето през уикенда: Облаци и дъжд