Coca-Cola Zero със забавен рекламен експеримент в стил Джеймс Бонд

Глобалният бранд Coca-Cola Zero организира в САЩ интересен и необичаен рекламен експеримент, който грабна вниманието на аудиторията и спечели адмирации. Поводът бе излизането на голям екран на последния филм за Джеймс Бонд – "Skyfall".

На жп гара, произволно избрани млади хора-пътници, бяха призовани пред дигитален автомат за кола "да отключат 007 агента в себе си". Младежите бяха предизвикани да изминат бягайки определен маршрут в гарата за 70 секунди. Наградата? Кино билети за "Skyfall".

Забавните им усилия бяха заснети и показани в YouTube видео, позиционирано от маркетинг гледна точка някъде на границата между реалити шоуто и "вирусната" реклама. Клипът определено се хареса, особено заради забавния музикален ритъм, с който е озвучен. Събра над 3,7 милиона прегледа в последните четири дни. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ