Право в целта: Пет вида ценно съдържание за вашата маркетинг стратегия

Право в целта: Пет вида ценно съдържание за вашата маркетинг стратегия

Право в целта: Пет вида ценно съдържание за вашата маркетинг стратегия

Вероятно вече познавате силата на контент маркетинга. Когато започнете да публикувате ценно съдържание във вашия фирмен блог или подкаст, всички други форми на маркетинг и растеж веднага стават по-лесни за изпълнение. Доброто и оригинално съдържание не само помага за оптимизирането на търсачките, но също така помага за PR, развитието на бизнеса, социалните медии и дори набирането на средства.

Малко неща са толкова ефективни за утвърждаването на вашата марка като авторитет, колкото бранд съдържанието, написано и създадено от вас. Колкото и да е важно качеството на съдържанието, количеството също е от решаващо значение. Хората харесват последователността, така че не трябва да започвате, освен ако не сте готови да продължите.

Следващият въпрос е какви типове съдържание да създадете. Ето пет примера за добро съдържание, което можете да създадете. 

Покрийте горещите тенденции във вашата индустрия

Всичко, което правите в пространството за съдържание, трябва да го правите с една цел: да утвърдите компанията като лидер на мисли. Ако типът съдържание, което пишете, не служи на тази цел, тогава не го пишете.

Какъв по-добър начин да утвърдите името си от това да уведомите аудиторията си какви са горещите тенденции във вашето пространство? Ако например изграждате компания във VR пространството, тогава ми кажете на какво да обърна внимание. Кои са някои от най-вълнуващите неща, които се случват в света на VR? Ако съм човек или компания, които се интересуват от VR, целта е да възприема вашия блог като водещ авторитет във всички неща за VR.

Резюме на последните новини

В допълнение към общите тенденции, кои са някои от най-новите неща, които се случват във вашето пространство? Запомнете, целта тук е да се утвърдите като авторитет. Покривайки всички новини във вашето пространство, вие казвате на аудиторията си, че вие ​​сте най-добрият източник на информация за вашата индустрия. Може да направите тази публикация в първия ден от седмицата, за да можете да информирате аудиторията си за случващото се.

Интервюирайте лидер във вашето пространство

Когато интервюирате някого във вашето пространство, вие постигате три много важни неща. Първо, установявате или укрепвате връзката с този човек, като му давате поле за изява. Второ, печелите целеви трафик, когато потребителите ви споделят интервюто със своята аудитория. И трето, вие издигате марката си чрез асоцииране с този лидер.

Магията на интервютата е, че те постигат доста моментална възвръщаемост на инвестицията. Помислете колко време отнема да изпратите на някого 10 въпроса по имейл. Не толкова дълго, но възвръщаемостта, както споменахме по-горе, е огромна.

Създайте списък с авторитни лица на вашия пазар

Когато създадете списък с най-добрите 20 инвеститори, журналисти, изпълнителни директори или всяка друга категория във вашето пространство, вие постигате всички неща, споменати в точката по-горе, но в мащаб.

Всеки от тези инвеститори ще получи известие, че е представен в някакъв блог, за който никога не е чувал. Те ще влязат в блога ви, за да го проверят. Веднага щом го направят, вие попадате в техния радар. След това те ще го споделят, което привлича съответния трафик към вас, а вие ще издигнете марката си, като се свързвате с тези лидери.

Създаването на такъв списък може да отнеме повече време от едно интервю, но все пак отнема по-малко време от писането на обикновена статия. Всеки човек в списъка трябва да има миниатюрно изображение на лицето и един ред, описващ защо е представен. На върха на списъка помислете да направите колаж от всички лица, така че когато споделите списъка в социалните медии, всички хора, които сте представили, ще видят лицата си и ще бъдат по-склонни да го споделят със своято аудитория.

Прегледайте ново решение или продукт, който сте срещнали

Освен тенденции, новини, интервюта и списъци, споделете някои други решения в пространството. Помислете дали да споделите какво правят вашите конкуренти. Да, правилно прочетохте - представяйте вашите конкуренти. Нищо не крещи увереност повече от това да имате смелостта да популяризирате вашите конкуренти. В крайна сметка, излъчването на увереност е това, което търсите.

Когато хората видят, че не се страхувате да популяризирате конкуренцията си, те автоматично ви възприемат като истински лидер, който знае, че техният продукт е достатъчно силен, за да победи конкуренцията.

Това са само няколко идеи за съдържание, но има още много. Можете да опитате мнения, статии за лидерство от ръководители на компании или дори статия за това къде ще бъде вашата индустрия след десетилетие - според вас, авторитетът в пространството. 

Източник: Хилел Фулд, маркетинг специалист в технологичния сектор и стартъп съветник за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ